Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Agö

Medlem
First platser har öppnats upp för min utresa nu med Lufthansa men det känns som jag vill veta om det finns platser i first på A380 från Houston hem innan jag bokar. Hade ni vågat vänta 5 dagar för att boka platsen på utresan? Känns tungt att betala 20.000 poäng om jag ej får med hemresan...
Nej, vänta inte.
 

johisco

Medlem
First platser har öppnats upp för min utresa nu med Lufthansa men det känns som jag vill veta om det finns platser i first på A380 från Houston hem innan jag bokar. Hade ni vågat vänta 5 dagar för att boka platsen på utresan? Känns tungt att betala 20.000 poäng om jag ej får med hemresan...
Från "vanlig" business class till Lufthansa F för 20k för 1 väg är inte värt det?? Du har inte uppgraderat till Plus på SAS för 15K någon gång va...? ;)
 

jerixon

Medlem
Ja jag har drömt om first sedan jag blev resenörd för 20 år sedan så det blir roligt!

First segmentet är FRA-EWR på 747-8 sedan vidare med domestics first EWR-MSP
På hemvägen har jag 23h stopp i Houston för att hälsa på en god vän en natt och hoppas på A380 IAH-FRA på hemvägen nu också :)

Nej, det är inte spännande - det är fantastiskt att flyga LH F. Även om de inte är bäst i luften, så är de absolut inte dåliga och de är lysande på marken. Enjoy..!

Du kommer inte att ångra dig, lätt värt de extra 20 000 poängen även om det bara blir ena vägen. Hur flyger du?
 
Ja jag har drömt om first sedan jag blev resenörd för 20 år sedan så det blir roligt!

First segmentet är FRA-EWR på 747-8 sedan vidare med domestics first EWR-MSP
På hemvägen har jag 23h stopp i Houston för att hälsa på en god vän en natt och hoppas på A380 IAH-FRA på hemvägen nu också :)
Försök ha så mycket tid som möjligt i FCT, markservicen är det som Lufthansa är bäst på :)
Och glöm inte att plocka upp en anka!
 
Toppen