Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

011430121

Medlem
just som man inte hade sett det på ett tag..DY7205 från Stockholm till Bangkok idag verkar bli en sådär 14 timmar sen...Norwegian beklagar vidare att det är svårt med hotellrum i Stockholmsområdet. Avgång 0500 är inte helt toppen det heller även om man får ett rum...
Kom iväg 05,25 idag
 

011430121

Medlem
Då var det återigen kraftig försening med DY från BKK-ARN ordinarie ankomst idag kl 16.05 ny beräknad ankomst 09.45 i morgon tisdag, var är deras VD Björn Kjos vid alla förseningarna? Vid strejken för något år sedan grät han ju ut i media varje dag och tyckte synd om kunderna. Aftonbladet tar ju inte längre in artiklar om alla DY förseningar och passagerare som blir "lidande". Hur roligt är det att få en avgång från BKK klockan 03 på natten.
 
Last edited:

Brandten

Medlem
Bekanta som skulle flyga kl1430 igår (eller förrgår blir det kanske) men försenad till kl1735 och sedan ersatt med EuroAtlantic.

b8250d7b8d6fb089f24773b7992b0835.jpg


Vart hade Norwegian gömt den där kärran och vad var det för fel på Dreamlinern?
 

jfk

Medlem
Tjenare

Ska med DY7103 till Las Vegas idag. Fick precis sms om att avgången är framflyttad från 13:45 till 20:50. Det står i smset att man får matvouchers på flygplatsen men vad gäller övrigt?
 

henke12

Medlem
Sitter på OSL nu och inte nog med att gårdagens JFK 17.30 inte kommit iväg ännu kom en kille till loungen som skulle flyga 13.35 till BKK och just checkat ut från sitt hotell.
Han fick information av loungen att flyget är sent till 02.00! Han hade dessutom kollat på Norwegians hemsida där det fortfarande står "on time"
Stackare... Funderar på att tipsa honom om 261/2004 och att han borde bli ombokad till Thai som går 13.30!
 

jfk

Medlem
Är det något jag som passagerare måste göra nu? Kan jag bara komma senare till flygplatsen eller måste jag ändå vara där i rätt tid?
Det stod i smset att incheckningen också är framflyttad till att stänga 1930...
 
Toppen