Senaste nytt

Får Senator/Star Gold Fast Track på Arlanda?

johhenrik

Medlem
Tack så mycket. Jag brukar hänga i Flyer Talk normalt sett, men trevligt med ett svenskt forum. :)

Ang Fast Track igen:
Jag tror jag har gått där som *G på vanlig SK Y någon gång också. Antar det är lite som folk säger här, att det är upp till den som jobbar. Men om man är garanterad Fast Track för alla *A-flygningar med EBG, då kan jag köra ett par SK till PVG per år, så har man ju sitt lilla EBG i en ask. :)
 

Mr.A

Medlem
Fast, jag märkte att nu med nya appen, även om jag flyger med SK så står det på boardingkortet "Fast Track Avaialable" både i Oslo och på Arlanda... viss förbättring
 

JohanA

Medlem
Återupplivar tråden. Länge sedan jag flög ekonomi från ARN.

Har en flight ex ARN med SAS Go till CPH. Är *G (men ej status hos SAS).
Har jag fasttrack på T5?
 

miamiflyer

Medlem
Idag reste jag med en EuroBonus biljett och kunde därför inte ändra till mitt Avianca Brazil Star Gold. Visade mitt mobilt boardingkort samt Avianca kortet men blev avvisad. Brukar funka då jag lägger in mitt O6*G och det förekommer "SAS FAST TRACK" på min iPhone.
 

thsred

Medlem
Försöker att söka på detta. Men det står lite olika och så...
Om man har EBG och flyger LX i economy. Kommer man igenom Fast track (och får man ta med sig sin partner som är på samma bokning)? På Swiss hemsida står det inget om *G har rätt till Fast Track på Arlanda. Men stämmer det?
 

miamiflyer

Medlem
Försöker att söka på detta. Men det står lite olika och så...
Om man har EBG och flyger LX i economy. Kommer man igenom Fast track (och får man ta med sig sin partner som är på samma bokning)? På Swiss hemsida står det inget om *G har rätt till Fast Track på Arlanda. Men stämmer det?
EBG har alltid access oavsett *A bolag. Kolla här!
 
Toppen