Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

LarsCph

Medlem
Ni som åkt business A380, ska man som par välja mittendelen med 2-säten eller 1-sätesplaterna vid fönstrena så man hamnar bakom varandra? Var sitter man bäst? :)

Som par helt klart midtersæderne! Sæderne er fuldstændig ens, men det er langt mere hyggeligt med midtersæderne når men er 2 som rejser sammen. Eneste ulempe er at man ikke kan se ud på skyerne mens man spiser.

Jeg har kun prøvet Boeing 787-8 og Airbus 350 dog.
 

Sofia

Medlem
DPS i september/oktober i C. Dessvärre verkar de ha gått tillbaka till att köra 777 DOH-DPS. Tråkigt för passagerare i business men faktiskt bra för de som flyger economy. Men, det är långt kvar och mycket kan hända. (Jag fortsätter hålla tummarna!)
 

Homer

Medlem
DPS i september/oktober i C. Dessvärre verkar de ha gått tillbaka till att köra 777 DOH-DPS. Tråkigt för passagerare i business men faktiskt bra för de som flyger economy. Men, det är långt kvar och mycket kan hända. (Jag fortsätter hålla tummarna!)

Alla 777 ska ha fully flat seats nu om det var det du menade,
däremot så blir det ju 10 säten i ekonomi på 777-300 som de tydligen använder till Bali

- All future Boeing 777-300ER deliveries will feature 10-across seating in economy
- The 28 existing Boeing 777-300ERs will be retrofitted with the new 10-across slimline seats by the end of 2016
- The nine Boeing 777-200LRs will maintain nine seats per row — they won’t get the tighter seating
Qatar Airways confirms ten-across B777s - Business Traveller
 

LarsCph

Medlem
DPS i september/oktober i C. Dessvärre verkar de ha gått tillbaka till att köra 777 DOH-DPS. Tråkigt för passagerare i business men faktiskt bra för de som flyger economy. Men, det är långt kvar och mycket kan hända. (Jag fortsätter hålla tummarna!)

Der er plads til flere passagerer i 777 - det er nok dérfor.

Jeg syntes jo faktisk at business hos Qatar i 777 er ret god og på nogen punkter bedre end i 787. Blandt andet er sæderne fuld bredde i hele længden på 777, hvor i 787 bliver de smallere i fodenden. Det gør at man (i det mindste jeg) ikke sover helt så godt. Konfigurationen i 777 med 2-2-2 seating syntes jeg også er dejlig luftig, selv om den er lidt mere "gammeldags" end i 787. Det er stadig meget bedre end Emirates 777 med 2-3-2.

Til sommer skal jeg med familien til Bali, men der flyver vi med Air France. De flyver 777 i 1-2-1 seating i business, det forventer jeg også er ret godt :)
 
Toppen