Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

gnisten

Medlem
Radisson Blu Falkoner CPH. Bokat billigaste med 4-4-2 och uppgraderad till våning 16 och BC-rum.
Dock först efter att jag påpekat att jag är CCG.
 

Andreas.Net

Medlem
Radisson Blu Riverside GBG, uppgradering till Businessklass rum som CCG, normalt uppgraderar dom inte CCG utan endast CCC men eftersom de hade så låg beläggning idag så gjorde dom ett undantag.

/A
 

jonten

Medlem
Radisson Blu Helsingborg. Bokat avtalsrum 795:- natten, uppgraderad till BC-rum. Stor flaska bubbelvatten och godis på rummet. Noll recognition vid incheckning, och jag sa inget heller visste att medlemsnummer låg inlagt. Så här verkar de kicka upp en ett snäpp.
CCG
 

MartinH

Medlem
Radisson Blu Plaza Bangkok - bokat Grand Deluxe Room (utan frukost), uppgraderad till Business Class Room, inkl. frukost och tillgång till lounge (mkt trevlig sådan!)
CCG
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Elias

Medlem
Radisson Blu Helsingborg. Bokat avtalsrum 795:- natten, uppgraderad till BC-rum. Stor flaska bubbelvatten och godis på rummet. Noll recognition vid incheckning, och jag sa inget heller visste att medlemsnummer låg inlagt. Så här verkar de kicka upp en ett snäpp.
CCG
Vad tyckte du om hotellet och BC-rummet? Har en stay där snart så intressant och höra :)
 

jonten

Medlem
Vad tyckte du om hotellet och BC-rummet? Har en stay där snart så intressant och höra :)
Stor skön säng, många tv-kanaler (25-30 många i HD), i övrigt som ett ordinärt rum. Frukosten var riktigt bra, satt faktiskt nästan 2 timmar imorse (möte först 1100) läste tidning, surfade och drack lite för mesigt kaffe. Testade inte restaurangen, men vad jag kunde se så den klassiska räksmörgåsen och burgaren typ. Imorgon så är det möte 0800 så jag lägger faktiskt på 15 minuter på frukosttiden för jag tyckte det var ok.
Nu är jag ingen expert på Helsingborg, men det känns som att hotellet ligger 500 meter åt fel håll. Jag var ute ikväll för att hitta något käk, hade inte ätit lunch så vid 1800 var jag svulten, ville då ha en vanlig ful/turk-pizza men 25 minuters promenad senare och 75 st frisörsalonger så blev det dessvärre burgare.
Jobbets avtalspris var dock riktigt bra, dryga hundringen billigare än de klassiska kedjorna. Bra värde för slanten.
 

Snörök

Medlem
Vi bodde på Radisson Blue Aqua Chicago Ons-Lör. Vi fick den trista uppgraderingen "room with Park view" tyvärr. Hittills har jag aldrig fått ett bättre rum på Radisson med mitt CCG på ca. 50 vistelser under tre års tid.
 

Jensik

Medlem
Välkomstgåva?
Fruktkorg med nötter och mineralvatten.
RadissonRoyal.png
 
Toppen