Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Någon som sett att budapest vart på kampanj någon gång? Kunde inte hitta att de vart omnämnt när jag sökte i denna tråden. Skall dit i sluter av mars och tänkte om man skulle ha lite is i magen?
 

Andreas Q

Medlem
Någon som sett att budapest vart på kampanj någon gång? Kunde inte hitta att de vart omnämnt när jag sökte i denna tråden. Skall dit i sluter av mars och tänkte om man skulle ha lite is i magen?

Har inte sett kampanj ARN-BUD i modern tid. Linjen öppnar väl inte för säsongen förrän sista dagarna i mars (öppnade 29 mars 2015). Resten av året är det SAS till FRA eller MUC och LH vidare och jag tror inte att SAS lär köra now or never kampanj på sträckor där man inte fyller deras egna plan. Jag hade nog satsat på Norwegian om du letar prisvärd weekend...
 
A

Aurora

Guest
Jag undrar om SAS har outsourcat tjänster till Thailand. Klockan är ungefär kl. 16 i Thailand just nu så om två timmar blir det kl. 18 där...

Interessant, i Norge feirer vi noe som heter nyttårsaften på denne dag skjønner du :D Dette betyr høy festlighetsfaktor - eller det som kalles "fika" på forumet (av enkelte) - typisk fra 18:00. Fenomenet "nyttår" finner nemlig tid ved midnatt, og på dette tidspunkt har festlighetene gjerne ført folk inn i en advanced stage av "nyttårsfylla", for mange intraff det for mange timer siden :O Dermed er det reklamemessig/salgsmessig en total #fail om man prøver å selge billetter i en periode hvor folk gjør noe annet. No need to thank me ;)
 
Toppen