Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

PeteLaw

Medlem
Jag har precis satt smaken för RAS4 som blir en Stout.. Jag har döpt denna till Coffee, thé or me?
Namnet kanske avslöjar lite vilken håll den lutar mot ;-) Ser fram emot att höra vad ni tycker om den, men den blir först mogen runt påsk så först ut att smaka blir RAS3 SASalive. Tanken baken denna spontanjästa är att jag ville få utrycka min glädje att SAS is alive and kicking!
Och har hedrat designen i Usa's färger och fått in en tvist av California och Florida. Denna öl rakt igenom levande, när ni smakat så kommer ni förstå vad jag menat :)
Numera lägger jag 3300flaskor av RAS2, 3 & 4 och det gör att dom blir lättare för mig att styra på ca 3 månaders servering. Så 01Feb släpper jag nr 3, 01Maj nr4.. Men jag kommer kanske ta och premiär öppna ett på SASalive under julen ;-)

12244784_10153572433530971_3433278829221391496_o.jpg
 

PeteLaw

Medlem
WIT och RED är slut på lagret, dom som finns ombord är snart slut för alltid.
Cloud Hoppern tar nu över i Plus & GO. BLUE ska ändas finnas i Business.

Ibland händer det att den ramlar in i Plus/GO.. Men ska ej finnas där.. Men man kan ju alltid försöka flörta till sig en hos Crew ;-)

Nu ska jag börja sätta arvtagaren till Clouden, önskemål? Shoot!!
 

jlo

Medlem
Nu ska jag börja sätta arvtagaren till Clouden, önskemål? Shoot!!

En IPL till sommaren vore inte fel!

Eller kanske en dessert-öl? Drack en Maple Bacon Ale på Slowboat i Beijing för några veckor sedan, låter inget vidare med var riktigt gott om man gillar en öl med en lite söt och sträv eftersmak.
 
Toppen