Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Rune1958

Medlem
Endelig fungerer det! Har vært EBD siden det nye nivået ble introdusert, men har vel ikke hatt så stor nytte av det. Har fått noe gratis drikke, enkelte ganger etter en diskusjon med CC, men ikke noe mer enn det.
De tre siste gangene jeg har vært om bord har CC kommet bort og spurt om jeg ville ha noe mer enn kaffe - og det helt uten at jeg har måttet vise hverken kort eller noe annet. Sent , men godt!
 
Denne står på SAS sin facebookvegg i dag, veldig hyggelig melding :)


Jeg vil gjerne rette en stor takk til kabinpersonalet ombord på SK4094 fra Oslo til Evenes i dag, mandag 12. oktober.

Jeg ble litt overrasket da det plutselig var en ung jente, kanskje 11-12 år, som kom nedover midtgangen med trillevogn, SAS forkle, navneskilt og skjerf rundt halsen for å samle inn brukte kopper og søppel. Hele veien ned, og opp igjen. Forstod ikke helt hva som foregikk, før jeg skulle ut av flyet og hørte i forbifarten at det var en ung jente som reiste alene. Hun hadde visst sett litt trist ut, så kabinpersonalet hadde tilbudt henne et kortvarig engasjement ombord.

Gleden og stoltheten i ansiktet hennes var helt utrolig, og pappahjertet smeltet umiddelbart på vei ned fra traoppen og inn i terminalen.

Jeg har selv mange ganger i barndommen reist med "reiser alene" skilt rundt halsen, og vet godt hvor mye det betyr når noen faktisk viser litt omsorg på reisen.

Tusen takk, og bring denne beskjeden videre til kabinpersonalet. Det fortjener de virkelig å få høre.
Jättefint av SAS, och uppskattades säkert av de inblandade. En fråga dock, jag har för mig att du i tråden om saker SAS inte gjort så bra förkastar allt som inte är självupplevt. Borde inte samma kriterier användas här?
 
  • Gilla
Reactions: TDB

DonM

Medlem
Åkte CDG-OSL i Plus med SK834 förra torsdagen och upplevde en fantastiskt god service. Kan faktiskt inte komma ihåg sist jag åkte med SAS i Plus och fick en så positiv upplevelse. En kombination av hårt arbetande crew, positiv attityd, service med ett leende och "alltid tillgälglig" för oss i Plus. Enkla frågor som om man önskade något gott till kaffet, påfyllning flera gånger osv.

Har givetvis använt SAS feedback form och gett credit till crew! Hoppas det når fram till dem som visade mig SAS på sitt bästa.
 

Mike@GOT

Medlem
Skulle ha åkt på en bonusresa till Alta från Göteborg via Oslo idag. Tyvärr har mitt resesällskap blivit sjuk, men SAS avbokade båda våra biljetter med full återbetalning på poäng samt skatter och avgifter trots att det är mindre än 24h kvar till avgång. Trodde inte att det kunde hända att en statuslös nobody visades den typen av barmhärtighet. Bra jobbat, SAS!
 
A

Aurora

Guest
Jättefint av SAS, och uppskattades säkert av de inblandade. En fråga dock, jag har för mig att du i tråden om saker SAS inte gjort så bra förkastar allt som inte är självupplevt. Borde inte samma kriterier användas här?

Vel, det er forskjell på å "ha hørt fra naboen at SAS var 11240 milliard døgn forsinket og de fløy uten piloter mens den ene motoren gikk på tomgang over atlanteren" - vs en historie som nå også dekkes av riksmediene. Denne historien har tatt helt av i Norge og jenta har kommet i avisa med bilder og familien har stått fram med hvor morsomt hun syntes det var.

Linnea (9) reiste alene og fikk være flyvertinne - Aftenposten

"Saken har gått som en kule i sosiale medier.
- På skolen i dag spurte de andre elevene om hun var blitt Norges-kjendis, sier pappaen til Linnea"


Da Linnea (9) reiste alene fikk hun være flyvertinne - nyheter - Dagbladet.no

"Linnea er ikke uvant med å reise alene og er glad i å ta for seg av de mulighetene livet byr henne på. Vi har hatt veldig gode erfaringer med både SAS og Norwegian, og det er moro at de får litt positiv publisitet, sier moren til Linnea"
 
Glömt att rapportera om helgens routing ARN-LHR-GBG-ARN med hatkära SAS i Go som ur mina ögon gick helt smärtfritt. Utmärkte sig gjorde en dam i Guldloungen på Arlanda som utan problem, även om det var mer än 24h till sista flighten, skrev ut alla 3 fighterna på ett och samma boardingkort så att jag slapp tänka på incheck resten av helgen. Väldigt smidig service (man vill ju inte chansa på att det funkar med mobilt boardingkort...).
 
Toppen