Senaste nytt

Vad har du för armbandsur?

Anfield

Medlem
3w4hxmf.jpg


Vacker och tidlös....
 

RobHK

Medlem
Lebedeva håller med otroligt fin, APn är en något mer ungdomlig klocka för mig. När man nu passerat 30-strecket så suktar jag efter en Nautilus, så galna väntetider på en ny bara (samt att man ska hosta upp en slant också)..
 

Lebedeva

Medlem
Lebedeva håller med otroligt fin, APn är en något mer ungdomlig klocka för mig. När man nu passerat 30-strecket så suktar jag efter en Nautilus, så galna väntetider på en ny bara (samt att man ska hosta upp en slant också)..

Ja, då kan jag behålla den i 5 år till, då jag passerar 30 :p Det som är de tråkiga med klockorna, otroligt dyra. Lite dumt av mig att betala den med fel kort bara. Ett AmEx elite och 2-4-1 vouchern skulle vara klart på ett drag.
 

RobHK

Medlem
Ja, då kan jag behålla den i 5 år till, då jag passerar 30 :p Det som är de tråkiga med klockorna, otroligt dyra. Lite dumt av mig att betala den med fel kort bara. Ett AmEx elite och 2-4-1 vouchern skulle vara klart på ett drag.

Du måste ju dock ha rätt bra lön för att få ett så stort kreditutrymme på ditt kort antar jag..
 

Lebedeva

Medlem
Du måste ju dock ha rätt bra lön för att få ett så stort kreditutrymme på ditt kort antar jag..

Nja..Betala med mitt AmEx gold. Fick avslag första gången. Men ringde dom direkt och berättade om köpet och 2,3 minuter efter gick det igenom. Hänt när jag gjort köp på runt 40k med. Så antar att min köp-power ligger på 20-30k för enskilda köp? Inte en aning hur amex tänker när de gäller köp med korten. Kan dra fakturor på 100. Men höga enskilda köp på 40+ går inte igenom :s
 

agehall

Medlem
Hos AmEx bygger man upp förtroende över tid. Vad jag vet finns det ingen officiell kreditgräns på korten utan det är alltid en individuell bedömning baserat på historik.
 

Nemo

Medlem
Får man ställa en fråga i denna tråd? Jag gör det i alla fall.:) Jag är ute efter en klocka som funkar under skjorta, dvs den får inte vara alltför hög så att den tar i/fastnar jämnt och ständigt i manschetten. Vissa klockor (kanske främst automatiska verkar rätt höga). Dessutom har jag inte jättebreda handleder så gärna inte över 42 mm. Helst runt 40 mm. Några förslag? Budget: Mellan 20-40 kkr.
Vad tror du om att sy upp skjortorna? Då får du perfekt passning efter klockstorlek, armlängd (höger och vänster är inte sällan olika långa) etc. Det är inte så särskilt mycket dyrare än märkesskjortor. Och du kan välja vilken klocka som helst.
 
Toppen