Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Thornado

Medlem
Släng Pluslådan och kör på kebaben. Den där lådan har aldrig gjort någon glad :)

Det gick ju sådär lagom bra. När jag klev av bussen från Tegel och gick för att köpa min kebab så var hela kvarteret där mitt kebabställe brukar ligga bara en stor byggarbetsplats... Som tur är så är jag ju i Berlin, så det räckte att gå ett kvarter för att hitta ett annat kebabställe, men det var ju ändå en besvikelse.
 

Artur

Medlem
Har kikat igenom några sidor av tråden men inte funnit svar på min fråga.

Har ett gäng OTs på gång, dessa gäller Europa flighter. Enligt OT kan man få svar så sent som 4 timmar innan angång, detta gör att man med stört sannorlikhet blir blåst på 10F ifall uppgraderingen inte går igenom. :)

Någon som har lite erfarenhet om dessa uppgraderingar verkligen dröjer så sent som 4 timmar innan avgång?
 

Holger Dock

Ny medlem
Vi har ofte anvendt OT og ca. halvdelen af forsøgene er gået igennem. Fungerer fint, men man får først besked 2-3 dage før, så den sidste ventetid er spændende. En gang fik vi besked om opgraderingen så sent som ved indcheckning. Mange ansatte i SAS kender ikke til muligheden, og det markedsføres tilsyneladende ikke aktivt. Men som sagt: Det kan anbefales at prøve. Følg blot den lettilgængelige anvisning på hjemmesiden Optiontown.com.
 
Men OT funkat för er?
För mig hade jag problem med OT från Mars - Juni i år där jag aldrig fick svar om jag fick upg eller inte.

Någon som vet om SAS fortfarande funkar med OT?

Med vänlig hälsning,
Issen
 

agehall

Medlem
Välkommen in i forumet @Christian_Svensson! Även om du varit här ett tag så är det vad jag kan se första inlägget! Bättre sent än aldrig som vi säger.

Jag kommer ihåg att jag av och till hade problem med OT när jag försökte nyttja dem. Ibland kom det inget mail öht, ibland bara från SAS och ibland bara från OT. Jag tror det är någon manuell rutin involverad någonstans som gör att det kan strula, men detta betyder inte att det inte fungerar med OT i stort.

Tittar man i den här tråden så tycker jag det verkar som att folk blir uppgraderade ganska ofta, framförallt inom EU.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen