Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Slinter

Medlem
När har det börjat? De flesta här i tråden har väl rapporterat att de kommit in ganska snabbt.

Jag vet inte exakt datum, men en bekant har väntat sedan 4e sep på poängen.
Ringde AMEX kundtjänst i onsdags och dom bekräftade då att det var strul med registreringen av poäng (skyllde på att SAS ej "svarat").
 

JimLov

Medlem
Jag ringde också i onsdags för att se hur lång leveranstid det var på kortet och då sa dom max 2 veckor och att problemet med SAS var löst.
 

Kylen

Ny medlem
Hej, jag är intresserad av att bli värvad till Elite, om det funkar att 'uppgradera' grön medlem till Elite (har grönt AMEX sedan många år, ej kopplat till Eurobonus) och ändå ta del av kampanjen. Vet nån?

PM:a gärna vid intresse att värva.
 

Kylen

Ny medlem
Hej, jag är intresserad av att bli värvad till Elite, om det funkar att 'uppgradera' grön medlem till Elite (har grönt AMEX sedan många år, ej kopplat till Eurobonus) och ändå ta del av kampanjen. Vet nån?

PM:a gärna vid intresse att värva.

Kollade just på AMEX hemsida, det funkar tyvärr inte att värva en redan existerande kortinnehavare:

"Villkor: Erbjudandet gäller endast dina vänner som inte redan har ett privat American Express-Kort..."

Tack till er som PM:at!

//Kylen
 

Kandinsky

Medlem
Jag funderar på att skaffa ett Elitekort också, jag funderar dock på om det är värt det. Har ca 220k i spend hittills iår och behöver således 80k till, vilket jag inte tror är ett problem för att trigga en andra voucher. Funderar dock på om det är värt ytterligare 4000sek. Behöver egentligen inte de 20k eb poängen. Utan det är vouchern som drar. Några tankar?
 
Jag funderar på att skaffa ett Elitekort också, jag funderar dock på om det är värt det. Har ca 220k i spend hittills iår och behöver således 80k till, vilket jag inte tror är ett problem för att trigga en andra voucher. Funderar dock på om det är värt ytterligare 4000sek. Behöver egentligen inte de 20k eb poängen. Utan det är vouchern som drar. Några tankar?

Vouchern är i mina ögon värd 4000 kronor om du har poäng nog att bränna på två resor nästa år.
Men om du inte ser att 20k statuspoäng är något du behöver för att nå den status du vill ha, så är det ju svårt att säga.

Det som avgör är väl om du kommer att fortsätta ligga på 300k spend även kommande år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen