Senaste nytt

SAS Poängrabatt till Svalbard och diverse Norge, köp 15-21/9

oermen

Medlem
point bargains for all members
Round trip with SAS & Wideroe

Book 15/9 - 21/9 og rejs tur retur i perioden 12/10 2015 - 31/5 2016. Der er et begrænset antal pladser og skatter/afgifter betales separat.

https://www.flysas.com/en/travel-info/onboard/intercontinental-flights/sas-go/
Between Denmark, Sweden and Tromsø, Longyearbyen (Svalbard), Alta, Bergen
SAS GO 10 000
SAS Plus 15 000

Between Norway and Tromsø, Longyearbyen (Svalbard), ALta, Bergen
SAS GO 5 000
SAS Plus 10 000

Billige bonusrejser - SAS
 

FF#1

Medlem
Man skulle kanske boka sig en resa till Svalbard, har alltid viljat åka dit men inte fått tummen ur.
Någon som vet vad det är för ombordservice dit, räknas det som inrikes norge eller som nått annat?
Minns att det var uppe i någon tråd men hittar den inte.
 

FF#1

Medlem
Självklart hittades 0 biljetter på de första 2-3 helgerna jag tittade på, sen kraschade sidan...Suck!

  • Tillfälligt problem att nå vår kunddatabas. (-)
  • Det gick inte att bearbeta din bekräftelsebegäran eftersom systemet redan bearbetar en begäran från dig. Om du försökte att bekräfta en bokning, kontrollera i reselistan om resan har bekräftats (3002)
 

ekf

Medlem
Maj/Juni är inte bra då?
Om jag förstod det rätt så är maj någon slags mellanperiod där snön håller på att smälta bort, vilket gör det svårt att bedriva aktiviteter pga all slask.
Juni var helt okej, det fanns snö kvar uppe på höjd, men annars var det precis i början av sommarsäsongen med dess aktiviteter, allt hade inte kommit igång ännu.
Har du inte möjlighet att åka i slutet på mars eller april eller längre fram på sommaren så tycker i alla fall jag att en weekend i juni är sevärd, om än inte optimal. I maj skulle jag nog inte åka.
 

Mike@GOT

Medlem
Någon annan som fortfarande har problem med att boka bonusresor? Ända sedan igår har jag fått meddelandet "Tillfälligt problem att nå vår kunddatabas".
 
Toppen