Senaste nytt

Frequent Traveller University Oslo-träff

Såg på ftuniversity.com att det går en session i Oslo mellan den 16-18 oktober. Någon som ska iväg på detta eller som varit på något liknande event som vill dela sina åsikter.

Jag blev sugen och gillade en av programpunkterna: "How to find Eurobonus space before calling SAS" :)
 

jumbooze

Medlem
Jag blev sugen och gillade en av programpunkterna: "How to find Eurobonus space before calling SAS" :)
Jag misstänker att man kommer visa, så här söker du på ANA och så här söker du på United efter "space".
Den informationen hittar du här på forumet om du söker lite, sen kan det ju alltid vara bra att se hur någon gör på "skärmen" och ha möjlighet att ställa frågor.
 

agehall

Medlem
Inget av det de tar upp är värt att betala $189 för att höra. Allt finns redan behandlat här på BC och vi har kört egna workshops tidigare helt kostnadsfritt...

Om du har specifika frågor, ta dig till någon inofficiell träff och få svar på dessa och mycket annat.
 

Jonas C

Medlem
Inget av det de tar upp är värt att betala $189 för att höra. Allt finns redan behandlat här på BC och vi har kört egna workshops tidigare helt kostnadsfritt...
Tycker också att priset kändes som lite av ett ripoff. Men jag antar att det inte är helt gratis att hyra lokalen.
 

mha321

Medlem
Nja, fortfarande lite dyrt tycker jag. Runt halva priset hade kanske varit mer rätt.
Beror väl på vad man får i deras "cocktail reception" som ingår :)

Priset verkar motsvara lite drygt dubbelt upp mot vad Radisson Nydalen normalt tar som DDR för konferenser inklusive lunch, om jag minns rätt (var ett tag sedan jag bokade där). Men det ska ju också täcka saker som evening reception, och så ska de väl flyga in talare (och de ha betalt?).

Runt halva priset borde man komma undan med - men bara om talarna står för alla sina egna omkostnader, och man har en dålig/tråkig reception kvällen innan :)
 
Toppen