Senaste nytt

FRJ 328 (Fairchild Dornier 328JET) - Var ska man sitta?

trekker

Medlem
Sitter och vantar pa attnagra reward biljetter skall slappas pa MAN-GOT-MAN med Sun of Scandinavian (BA) om ett par veckor. Det ser tomt ut pa planet sa jag ar hoppfull om att de slapper dom. Till min fraga, var pa detta flygplan skall man sitta? Det ser ju onekligen litet ut pa expertflyer, sitter man bast bak eller fram. Tack pa forhand.
 

trekker

Medlem
Nu har dom slappt 6 reward platser pa flighten ut, men ingen pa den hem. Flyget ser obokat ut, nar brukar dom slappa fler platser? Kan man fa dom att slappa genom att ringa? Det ar ca 2 veckor tills den planerade resan ar.
 
Är inte grejen med den rutten att den till stotr del är uppbokad av bolagsbiljetter till Astra? Kanske det påverkar hur tillgången ser ut på expertflyer och gör att uppfattningen där inte riktigt är korrekt?
 
Det gäller väl bara turen till Cambridge?
Den var förvisso startad med det i åtankte men uppfattningen jag fått är att det är samma med MAN-GOT. Förvisso verkar Astras labb i Cheshire vara planerat att stänga 2016 men fram tills dess finns där 3000 anställda så det är nog en del resor mellan MAN och GOT för en del av dom.

Med det sagt har jagi nget konkret att styrka det, bara vad jag hört från folk.
 
Toppen