Senaste nytt

Fast track i Tax-free butiken?

sembl

Medlem
På CPH kan man nästan slippa spektaklet genom att gå runt böjen. Men smidigast är utan tvekan att springa rakt igenom och låtsas ha bråttom till flighten...jag menar loungen.
 
Be dem fara åt h-vete! Högt och ljudligt.

Om folk inte kan gå i en rak linje utan vinglar över hela gången, gärna med sitt handbagage på två hjul efter sig, så att de tar upp extra mycket plats, så bör de få veta om det.

Jag har inget emot folk som vill handla taxfree, däremot har jag noll förståelse för folk som är ivägen och inte ens bemödar sig att fundera över att de skulle kunna vara det. Vill man handla taxfree, så vikar man snabbt in bland hyllorna och kan där gå i lugn takt och titta på varorna. Men i den stora gången ska man inte vara ivägen.

Wow, Kleti och Pleti som är ute och reser 2 gånger per år och ser det som årets höjdpunkt ska få sig en rejäl utskällning och ett Dra Åt Helvete.

Stör mig också på att gemene man är dum i huvudet (precis som du påpekar i inlägget) men det är ändå människor som inte vistas i deras naturliga miljö, visa lite hänsyn och medmännsklighet.

Så viktig är inte du och din extra minut i loungen så chilla lite så får alla en trevligare upplevelse.
 
Toppen