Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-träff på London Heathrow - lördagen den 12 september kl 10:00

Tonton

Medlem
Attans. Gör London T/R samma dag med SK. "Tyvärr" så är det Crystal Palace - Man City som gäller den dagen. Hade varit riktigt trevligt annars!
 

Voyageur

Medlem
Under förutsättning att några hakar på så lär det inte vara svårt att lösa gästning med tanke på hur många som har EBG eller högre här på forumet. :)
Du kan flyga en enkel BA dit och en enkel SK hem? :D

Sätt ett kanske på mig också! Blir i så fall BA metall all the way för att plocka in segmenten för guld. Ska se om man kan kombinera helgen med en TP Fra-Mad eller liknande :)
 
Men @bnr du borde ju pratat mer med mig innan ni kom fram till ett datum! Har en ölhelg inplanerad och betald i Västervik den här helgen! Kommer vara i London helgen innan med min far (4-6 sep) som de ser ut nu, lär bokas imorgon.....
 

bnr

Medlem
Sätt ett kanske på mig också! Blir i så fall BA metall all the way för att plocka in segmenten för guld. Ska se om man kan kombinera helgen med en TP Fra-Mad eller liknande :)
Så länge du har en *A-flight ut från LHR den 12 september så att du kommer in i loungerna så ska du nog kunna göra precis som du vill. :)

Men @bnr du borde ju pratat mer med mig innan ni kom fram till ett datum! Har en ölhelg inplanerad och betald i Västervik den här helgen! Kommer vara i London helgen innan med min far (4-6 sep) som de ser ut nu, lär bokas imorgon.....
Är i Riga 04SEP-07SEP, skulle ändå inte fungerat för mig. :)
Bäst att spika ett datum så att det blir gjort, sedan får de som kan haka på. De som inte kan får följa med gången efter.
 

fcx

Medlem
Varför valde ni en helg när det (som omväxling) är dyrt att åka till LHR??
Ett svagt kanske tills vidare.
 
Intressant! Hittar dock inga prisvärda biljetter. Det får bli kanske.

Varför valde ni en helg när det (som omväxling) är dyrt att åka till LHR??
Ett svagt kanske tills vidare.

SAS Ungdom 1225SEK T/R :rolleyes:
Stockholm London ungdom.png
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen