Senaste nytt

Frukostbuffén på Gothia Towers i Göteborg är rätt hemsk

Jag åt frukost i Gothia Towers "nya" frukostmatsal som är väldigt stor och oinspirerande. Det var mitt i sommaren och jag tror det pågick någon form av sportevent i stan (ej Gothia Cup). Upplevelsen påminde mest om en stökig mellanstadielunch med långa köer, ingen som plockade på borden, skräpigt och stökigt. 18 personer före mig i kön till Juicen och minst lika lång till kaffekön. Storköks-servering av varm mat.

Jättetrist upplevelse - kommer undvika Gothia Towers (gissar att Upper House är något helt annat) pga detta. Vad är era tankar?
 

micsjo

Medlem
Har bott där ett par gånger, ibland har det varit event på mässan. Varenda gång exakt likadant. Supertrist. Möjligen skulle det vara ok i lågkonkjunktur när 75% av hotellet är tomt.
 

Senator

Moderator
Jag skulle vilja veta vilka hotell av Gothias storlek har en trevlig, mysig och bra frukostmatsal? Är det något av det riktigt stora hotellen ni har varit på som har toppen frukostupplevelse?
 

011430121

Medlem
Jag vill absolut inte vara petig, men tror att det finns en anan tråd om frukosten på Gothia Towers, hittar den inte just nu, det var någons fru som fyllde år där detta togs upp.
 

sembl

Medlem
Du skulle bokat ett Sky Room, då får man äta frukost på H23 på morgonen som har bra mycket bättre utbud och med bordservering vilket är trevligt. Den stora "bamba" matsalen är bara hemsk. Dåligt påfyllt och smutsigt överallt.

Jag hoppas du klagar, för gör man inte det kommer det omöjligt bli bättre
 
Last edited:
Kanske aningen offtopic men bodde där en natt förra året. Skulle checka in vid 17-tiden och får då svaret: "rummet är inte färdigt ännu, ni kanske har någon bekant som ni kan besöka eller ta en sväng på stan så länge?". Svaret blev "Fixa!" :)
Alltså, jag hade blivit aningen irriterad. Fixade de det fort?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen