Senaste nytt

SAS IT has done it again?

Är det bara jag eller upplever fler problem?
I SAS appen så ser jag inte vilken aktivitet jag haft på kontot mer än de aktiviteter som EJ är relaterade till flyg, dvs jag ser extra poäng, AVIS poäng, Hotell poäng etc, men INGA FLYG!
Bara jag eller har fler samma problem?
Provade också att logga in på min Eurobonus sida, samma sak...:-(
 

I95_ges

Medlem
Är det bara jag eller upplever fler problem?
I SAS appen så ser jag inte vilken aktivitet jag haft på kontot mer än de aktiviteter som EJ är relaterade till flyg, dvs jag ser extra poäng, AVIS poäng, Hotell poäng etc, men INGA FLYG!
Bara jag eller har fler samma problem?
Provade också att logga in på min Eurobonus sida, samma sak...:-(
Du är inte ensam. Min fru har samma problem.
 

andersl

Medlem
Är det bara jag eller upplever fler problem?
I SAS appen så ser jag inte vilken aktivitet jag haft på kontot mer än de aktiviteter som EJ är relaterade till flyg, dvs jag ser extra poäng, AVIS poäng, Hotell poäng etc, men INGA FLYG!
Bara jag eller har fler samma problem?
Provade också att logga in på min Eurobonus sida, samma sak...:-(

Likadant för mig, alla bas poäng försvann för ca 1 månad sen. Men det totala saldot ser ut att stämma. Gäller både i appen och på webben.
 

johhenrik

Medlem
Det brukar väl rapporteras här lite då och då att folks aktivitet inte är korrekt. Lösningen brukar vara att kontakta EB och förklara problemet, så kör de någon form av reset på kontot så det kickar igång.
 

andersl

Medlem
Det brukar väl rapporteras här lite då och då att folks aktivitet inte är korrekt. Lösningen brukar vara att kontakta EB och förklara problemet, så kör de någon form av reset på kontot så det kickar igång.

Precis, men det brukar ta ett par tre samtal, och när det hänt 3 ggr på ett drygt ett år så ger man upp :(
 
Surt, har kontaktat SAS för att se om de kan ordna detta. Goda förhoppningar då SAS personen ifråga alltid har levererat förr...:)
 
Toppen