Senaste nytt

Flying Blue matchar Malev Duna Club

Jacob

Medlem
Detta har redan nämnts men förtjänar nästan en separat tråd.

Flying Blue (Air France/KLM) matchar tidigare medlemmar i Malev Duna Club.

Så här ser matchningen ut:

Duna Club Silver = Flying Blue Silver
Duna Club Gold = Flying Blue Gold
Duna Club Platinum = Flying Blue Platinum

Erbjudandet gäller till 23 mars och det enda som krävs är att man fyller i ett formulär och skickar över en kopia på sitt tidigare Malev kort.

Welcome to your exclusive frequent traveller offer
 

Jacob

Medlem
Helt plötsligt är man väldigt glad att man gjorde den där Malev flygningen Budapest-Prag (50 minuter) för att få det där Malev guldkortet. :D
 

rob74

Medlem
Bra! Får väl slå till på det där och sedan ta en flygning med Finnair också för Oneworldstatusen... :)
 

rob74

Medlem
Ok! Tack! Ska kika när jag kommit fram till hotellet. Sitter nu på tåget i Riksgränsen på väg mot Narvik. Lite sporadiskt med täckningen här uppe i bergen...
 

Jacob

Medlem
Bra! Får väl slå till på det där och sedan ta en flygning med Finnair också för Oneworldstatusen... :)
Finnair matchningen har jag också på agendan.

Du borde väl förresten kunna trycka på att du hade lifetime status i Malev. Stod det inte 2099 på ditt kort?
 

rob74

Medlem
Finnair matchningen har jag också på agendan.

Du borde väl förresten kunna trycka på att du hade lifetime status i Malev. Stod det inte 2099 på ditt kort?

Haha! Ja, det utgångsdatumet vore ju fint att få behålla... :)

EDIT: Det var nog Malevs lifetime de tänkte på, och sedan bara: "Sorry, life's over!" ;)
 
Last edited:

rob74

Medlem
Ja, då var det inskickat! Får se om man får någon kommentar om expiry date. Det stod ju uttryckligen att de skulle se på scanningen hur länge kortet gällde... :p
 
Toppen