Senaste nytt

Et enklare sätt att söka på youth-tickets

A

Aurora

Guest
Ny funksjon fra Widerøe:

Ungdomsbillett | Widerøe

Systemet søker etter både ungdomspriser, økonomipriser og flexible billetter.

Med andre ord slipper du å være innlogget på eurobonuskontoen din, og du slipper å søke først på ungdomsbilletter og så på vanlige billetter for å se hva som er mest billig. Her får du alt i ett, oversiktlig og enkelt :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Tusan att man inte har åldern inne för ungdomsbiljetter, skulle bli så mycket lättare :oops:
 
  • Gilla
Reactions: El0

In_Sweden

Medlem
Fast detta är ju inte helt nytt, eller?
Man har kunnat lägga till ungdomar som passagerare i den ordinarie bokningsdialogen på Widerö och få upp motsvarande resultat i minst flera år.
Om jag inte orkar göra flertalet sökningar med SAS så brukar jag använda Widerös hemsida, när ungdomsbiljett är ett alternativ.

Sas bokningsdialog brukar vara lättare att förstå och använda, framförallt om man är lite flexibel med datum och bara letar billigaste alternativet, även om du inte får Ungdom och vanliga biljetter blandade.
 
A

Aurora

Guest
Fast detta är ju inte helt nytt, eller?
Man har kunnat lägga till ungdomar som passagerare i den ordinarie bokningsdialogen på Widerö och få upp motsvarande resultat i minst flera år.
Om jag inte orkar göra flertalet sökningar med SAS så brukar jag använda Widerös hemsida, när ungdomsbiljett är ett alternativ.

Sas bokningsdialog brukar vara lättare att förstå och använda, framförallt om man är lite flexibel med datum och bara letar billigaste alternativet, även om du inte får Ungdom och vanliga biljetter blandade.

Både ja og nei; det er jo ikke noe "revolusjonerende" i så måte, men dialogen er ny og det er en mer strømlinjeformet søkeprosess. Bare for å gjøre ting litt enklere :) Så vidt jeg forstod savnes det enklere switch mellom datoer på wf's nye søksside, så de skal forsøke å implementere datofaner slik SAS og har.
 
Toppen