Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

tomle

Medlem
Vaknar upp, trött efter att ha varit uppe för länge igår. Kollar SAS-appen och ser att jag visst bokat fyra t/r till Hong Kong...

Behöver en för att rekvalificera till EBG. En kanske kan användas för att förnya guldet på A3 tillsammans med en MR till Grekland. Men fyra?
Å andra sidan, om jag krediterar alla fyra till EB så behöver jag bara två till för EBD men det är ju galet!
 

Sander

Medlem
Bokade också HKG i november (5-9), grymt pris. Som nämnts tidigare märker man att många med EBG/EBD bokat då i princip alla nödutgångarna var tagna. Läste någonstans att 30C/F i nya kabinen inte är så trevlig pga gardinen till PLUS trots att det är längre benutrymme? Bokade där just nu, men överväger ta en av sidorna utan extra benutrymme. Oskönt att bli störd av gardin/folk en hel natt...
 

Voyageur

Medlem
Länken verkar vara öppen än så länge men sökningar ger felkod så erbjudandet är nog avslutat nu.
 

Zwizz

Medlem
Angående färja till Macau. Jag landar ca 0700 med Cathay ,Arlanda via London.Finns det någon lösning så man slipper hämta ut bagaget i Hong Kong?
 
D

Deleted member 4971

Guest
Ny rea om någon missade förra :D
Boka senast 10/5.
Skärmavbild 2015-05-08 kl. 04.35.18.png
 
Toppen