Senaste nytt

Bästa pris på Bose QC 20i?

lunne

Medlem
Ska flyga ned till Nairobi om en vecka i ekonomiklass med QR och är på jakt efter ett par lurar som kan ta mig från monkey-riket till det drägliga ljud-riket.

Någon som vet var man kan hitta Bose QC 20i till bästa pris? Det bästa jag hittar på Prisjakt är 2890 kr.

Tack på förhand!
 

jth

Medlem
Jag slog till på et par QC20i i går på Schiphol. De hade dom som nåt slags "månadens vara" så de var nedsatta till €269. Inte busbilligt kanske men ändå en liten rabatt. De ska definitivt hårdtestas de kommande månaderna!
 

agehall

Medlem

agehall

Medlem
Är det någon som vet om Bose fortfarande har trade-in på trasiga lurar? Mina QC20i har börjat strula - mikrofonen funkar inte alltid och volymknapparna lever sitt eget liv, så det är dags att köpa nya...
 

ekf

Medlem
Skulle vara intressant att höra vad du tycker om dem så här efter några månader? Är på jakt efter en uppgradering på det här området.
Jag körde med ett par QC20i ett tag, jag var riktigt imponerad av brusreduceringen. Det som gjorde att jag gick tillbaka till mina QC15 igen var i huvudsak att jag kom på att jag verkligen inte gillar in-ear-lurar (största anledningen), samt att man måste ladda upp dem via USB - till skillnad frånQC15/25 som har ett utbytbart AAA-batteri...
Ser man inte dessa två saker som ett hinder så kan jag verkligen rekommendera dem!
 

nissefalk

Medlem
Svarar mig själv - ja, de har fortfarande ett trade-in-program. För ett par gamla QC20i och USD129 får man tydligen ett par nya. :)

Helt riktigt, jag fick 100 USD för mina gamla trasiga QC15 när jag bytte mot QC20, har tidigare också köpt reservdelar till ett annat par QC15 på Bose i USA, 35 USD för nya öronkuddar och 30 USD för en ny kabel som hade Apple funktion för volym och mic, har haft Bose QC 15 och senare QC20 i över 10 år nu och kan verkligen rekommendera QC20
 
Toppen