Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Marcus01

Medlem
Nyficken på hur du fick matcha ACLub Platinum till CC Gold. Jag försökte men de ville bara matcha till Silver. Har även försökt med HHonors Gold och deras matchning blev Silver också...
Antingen förösker du kontakta den svenska medlemssupporten eller så köper du 1 Rezidoraktie för ca 25:- så kan du få ett Gold Elite som tack för att du är aktieägare...:cool:
 

Frostice

Medlem
Säga vad man vill om vägarna att nå CC gold elite, (då jag äger en globalt sätt liten andel aktier). Men servicen man får åtminstone på mina 2 sista vistelser på Radisson Blu RV sthlm så är det ovärderligt, uppgraderad bägge gånger, utcheckning valfri tid och välkomstgåva på rummet bägge gånger.. CC levererar, och då jag är hög statusmedlem hos andra hotellkedjor så kan jag iallafall uttala mig, jag är nöjd och väljer i framtiden Radisson, både för arbete och fritid:)
 

Kricka

Medlem
Uppgradering redan första natten på Radisson Reagan National Airport !
För dem som köpt lite fler aktier i Rezidor så kan jag konstatera att förutom
att detta ger guldkort hos Club Carlson så har aktien stigit med nära 20% i
år, vilket också är guld värt !
 

palmen

Moderator
Köpte lite aktier för ca 1 vecka sedan och nu är man gold elite :)
Synd bara att det inte finns några passande hotell på nästa resa.
 

go.samuelsson

Ny medlem
Köpte lite aktier för ca 1 vecka sedan och nu är man gold elite :)
Synd bara att det inte finns några passande hotell på nästa resa.

Behöver man göra något mer än att köpa ett gäng aktier eller sker uppgraderingen direkt automatiskt.
Kommer snart att vara uppe i gold ändå men man tjänar ju mycket mer poäng att vara det redan nu.
 

palmen

Moderator
Behöver man göra något mer än att köpa ett gäng aktier eller sker uppgraderingen direkt automatiskt.
Kommer snart att vara uppe i gold ändå men man tjänar ju mycket mer poäng att vara det redan nu.

Jag skickade ett mail till Investorrelations@Rezidor.com
Mer info finns på REZIDOR HOTEL GROUP - The Rezidor Share - Shareholders

Jag har fortfarande inte fått något fysiskt kort men statusen när man är inloggad är Gold Elite. Kanske kommer kortet efter första natten.
 

go.samuelsson

Ny medlem
Jag skickade ett mail till Investorrelations@Rezidor.com
Mer info finns på REZIDOR HOTEL GROUP - The Rezidor Share - Shareholders

Jag har fortfarande inte fått något fysiskt kort men statusen när man är inloggad är Gold Elite. Kanske kommer kortet efter första natten.

Gick oerhört smidigt. Köpte ett gäng aktier på förmiddan, skickade ett mail och nån timme senare hade jag gold status. Kommer nu plocka in 15 nåtter med trippel points och goldbonus...katching. Tack för hjälpen!
 

TjudöBoy

Medlem
palmen skrev:

Jag skickade ett mail till Investorrelations@Rezidor.com
Mer info finns på REZIDOR HOTEL GROUP - The Rezidor Share - Shareholders


Har just köpt några aktier själv, skickade ni med någon sorts bevis på aktieköpet med mailet?
Måste man registrera sig som medlem på CC före eller?
 
Last edited:
Toppen