Senaste nytt

Blev officiellt EBG idag

Adamsson

Medlem
Grattis till EBG! Jag blev själv guldis i januari och har tyvärr inte hunnit flugit så mycket sedan dess, bara en tur och retur. Att starta resan med smidig säkerhetskontroll och en lugn stund i loungen ger helt klart mervärde på resan. :)
 

Bryant

Medlem
Av vilka då? kanske av de som vill att gränsen ska ligga precis under vad de själv normalt flyger, men som är ointresserade
av att en högre nivå införs officiellt, för den skulle de aldrig klara att kvalificeras sig till...

Jag var lite ironisk när jag skrev att jag skulle bli lynchad. Tycker SAS att jag är en guldkund så säger inte jag emot..:) Blir nog ingen frossa i T4 då jag sällan flyger inrikes. (De poängen som jag skrapat ihop under min kvalificeringsperiod skulle inte ens ta mig t/r i norden)
 

Homer

Medlem
Det guld som SAS delar ut är tyvärr kattguld, men kortet duger i alla fall till att skrapa is från vindrutorna med.
 

M.K

Medlem
Det guld som SAS delar ut är tyvärr kattguld, men kortet duger i alla fall till att skrapa is från vindrutorna med.

Har märkt en väldigt negativ attityd här i forumet från denna herre gentemot SAS, fattar inte varför han orkar sitta och hänga här dag efter dag med att småklaga. Typiskt svenskt kanske? Själv vill jag gratulera dig till din EBG status som iallafall jag värderar högt. Guld kan givetvis bli bättre men Fast track, loungerna i världen samt hjälpen jag fått vid problem underlättar definitivt min vardag!
 

Randy Marsh

Medlem
Det guld som SAS delar ut är tyvärr kattguld, men kortet duger i alla fall till att skrapa is från vindrutorna med.

Homer:
Om du inte har något konstruktivt att komma med förutom ditt eviga, tröttsamma, ointressanta gnällande på SAS så kan du lika gärna hålla tyst. Eller håll dig i det minsta till BAEC-delen så att vi slipper få EB-trådarna förpestade av ditt gnäll. Du beter dig ungefär som en genomsnittlig femåring som inte fått sitt lördagsgodis...

Nu tycker jag iofs att BA är ett utmärkt flygbolag, bättre än SAS. Men för sådär 90 % av skandinaviens befolkning är det ett fullständigt ointressant alternativ, även för utrikesflyg, med tanke på att OW har en högst begränsad närvaro i Skandinavien.

(Ja, jag har följt med på detta forum ett tag, trots mina få inlägg här)
 
Last edited:
Toppen