Senaste nytt

Blev officiellt EBG idag

Bryant

Medlem
Idag, en månad innan min period gått ut blev jag EBG för första gången. Jag blev EBG på segment och inte på poäng (skriver jag ut antal poäng så blir jag nog lynchad ;)). Kortet är giltigt tom juni 2013, jag har inte för avsikt att behålla guldstatusen längre än så, jag kommer iallafall inte jobba så hårt på det ;).
 

Tjaeng

Medlem
Äsch, med tanke på antalet Star Alliance-flygare som knappast uteslutande i teoretiska termer diskuterar Aegean-genvägen o.dyl finns det inte tillräckligt med indignans-kapital för att du ska bli lynchad. Om det finns några tjommar som inte förtjänar EBG så är det snarare riksdagens utrikesutskott som får EBG alldelles gratis och utan krav på motprestation (och så sitter de och klagar på att Max försöker muta dem med en hundring i hamburgerbidrag...)
 

Homer

Medlem
Idag, en månad innan min period gått ut blev jag EBG för första gången. Jag blev EBG på segment och inte på poäng (skriver jag ut antal poäng så blir jag nog lynchad ;)). Kortet är giltigt tom juni 2013, jag har inte för avsikt att behålla guldstatusen längre än så, jag kommer iallafall inte jobba så hårt på det ;).

Du kan ju fira med att frossa i T4 loungen
 

Homer

Medlem
Idag, en månad innan min period gått ut blev jag EBG för första gången. Jag blev EBG på segment och inte på poäng (skriver jag ut antal poäng så blir jag nog lynchad ;)). Kortet är giltigt tom juni 2013, jag har inte för avsikt att behålla guldstatusen längre än så, jag kommer iallafall inte jobba så hårt på det ;).

Av vilka då? kanske av de som vill att gränsen ska ligga precis under vad de själv normalt flyger, men som är ointresserade
av att en högre nivå införs officiellt, för den skulle de aldrig klara att kvalificeras sig till...
 
Toppen