Senaste nytt

Arlanda tredje bästa flygplatsen i världen....

Jonas C

Medlem
e-Dreams är ju kreditkortsbedragare så det bara skriker om det. Utan tvekan den sämsta resebyrån på planeten, och faktumet att det ens får komma ut med denna dynga förvånar mig stort. Tror nog att man bör ta deras undersökning med en stor nypa salt.
 

NotRyan

Medlem
e-Dreams är ju kreditkortsbedragare så det bara skriker om det. Utan tvekan den sämsta resebyrån på planeten, och faktumet att det ens får komma ut med denna dynga förvånar mig stort. Tror nog att man bör ta deras undersökning med en stor nypa salt.

Topplaceringarna på den listan gjorde att jag allvarligt funderar på att skaffa mig en saltgruva.....:D
 

NotRyan

Medlem
Ok ingen asiatisk före ens, lite komiskt. MUC,ZRH och även CPH ligger i mitt tycke väl före ARN..och att sedan ett gäng asiatiska flygplatser ligger där ovanför. Märklig undersökning och att sedan Swedavia tar åt sig äran att detta är ett kvitto..
Beroende på vilka du frågar kan du säkert få Las Palmas LPA, Phuket HKT och Gazipaza GZP i topp på en sån lista också :D
 
Vet inte riktigt vad jag ska säga om detta. Det är ungefär som att Norrlands Guld skulle deltaga i en öltävling där endast de medverkar. "Världens bästa öl!". Jippii vad bra!
 
Toppen