Senaste nytt

Norwegian öppnar tre nya långlinjer från Stockholm

dino_81

Medlem
Trots att jag är allmänt skeptiskt till Norwegian känns Rio de Janerio som en spännande destination. Och det är helt klart en fördel för Arlanda med fler direktlinjer.

Kjos har tidigare talat om Kapstaden men vilken blir destinationen i Indien? Något "charterresmål" (Goa) eller Delhi eller Mumbai?

Kanske Norwegian tänker sälja platser till Ving, Apollo och andra större resebyråer?
 

Matsson

Medlem
Det är blandade känslor. Långlinjer från Arlanda är naturligtvis utmärkt. Dock hade jag önskat ett fullservicebolag ur någon allians ( SAS så klart) om nu SAS lyckas vara ett fullservicebolag framöver.
 

matte_ante

Medlem
Yes. Gött med direkt till Indien. Sen vet jag inte om jag vågar åka ändå med tanke på att man får stå och vänta och se glad ut vid eventuellt strul med planen. Men kanske om det går direkt till Goa. :)
 

011430121

Medlem
Lite lat just nu så här på fredagskvällen, skulle kunna googla runt, hur ser DY beställningarna och leveranserna ut på 787 och de olika varianterna?
 

Bryant

Medlem
Brasilien köper JAS, Sydafrika har JAS och Sverige vill sälja till indien :). Staten har avtal med Norwegian (iallafall inrikes)
 
Toppen