Senaste nytt

Är det bara "Hilton New York" som har Executive Floor Lounge av alla Hilton hotell i New York?

Henke

Medlem
Jag har en fråga angående Hilton i New York, Är det bara hotellet "Hilton New York" som har Executive Floor Lounge av alla deras hotell i NY?

Jag har suttit och kollat men förstår det bara som det, tacksam för kommentarer?
 

Alx

Medlem
Jag har en fråga angående Hilton i New York, Är det bara hotellet "Hilton New York" som har Executive Floor Lounge av alla deras hotell i NY?

Jag har suttit och kollat men förstår det bara som det, tacksam för kommentarer?

Ja Hilton New York är det enda hotellet med Executive floor lounge i New York. Loungen i sig är väl inget att skriva hem om. Men för att vara USA är den hyfsat generös.

På din tidigare fråga om frukost/upgrade för HHonors gold så är svaret att frukost erbjuds du alltid. Upgrade till Executive floor erbjuds i mån av plats. Som gold får du endast tillgång till loungen om du uppgraderas till just Executive floor, medans Diamond medlemmar får tillgång till loungen även om en uppgradering inte skulle vara tillgänglig.

Jag har när jag tidigare bara var gold medlem personligen bott på Hilton New York mer än 10 gånger och har samtliga gånger uppgraderats till Executive floor.
 

Senator

Moderator
Jag håller med Aix kommentar. Senaste två gånger jag bodde på Hilton New York på Ave of Americas var mellan jul och nyår. Alla amerikanska Diamond VIPar hade med hela släkten så det fanns typ ingen plats i loungen. En vänlig kommentar till personalen i receptionen gav "Full American Breakfast" i restaurangen i stället.

Jag gillade lilla Manhattan East där frullen var också mycket trevlig.
 
Toppen