Senaste nytt

SAS satsar på markservice i Norge

SAS öppnar ny stor inrikeslounge i Oslo som öppnar i juni. Innan dess ska SAS investera i Fast Track för premium-resenärer i Stavanger, Bergen och Trondheim. Bolaget öppnar även flera nya rutter - allt är en del av en storsatsning på Norge och Vestlandet i synnerhet. "Norge är en guldgruva" säger Eivind Roald, Koncerndirektör Sales…
 

Jacob

Medlem
Får vi snart se en lounge i Bergen och Stavanger tro?
Inget vi vet men säkerligen har det i något läge diskuterats. Båda flygplatserna sliter dock med ordentliga kapacitetsproblem, inte minst Bergen där det inte finns en kvadratmeter över i terminalen.

Dock är en ny terminal under uppbyggnad på Bergen Flesland som ska vara klar år 2017 vilket öppnar upp för nya möjligheter.
 

Nemo

Medlem
Norsk ägare, norsk anpassning? Snart måste vi alla byta till norska namn, eller vad säger du Bjørnstrøm? ;-)
 

ante_77

Medlem
Norsk ägare, norsk anpassning? Snart måste vi alla byta till norska namn, eller vad säger du Bjørnstrøm? ;-)
Haha, jag tyckte det var kul med norska ø nu när jag skriver artiklar för .NO :)
Jag har för vana att trycka på " ¨ " innan jag trycker på "O" eller "A" direkt när jag kommer på jobb eller hamnar bakom en windows burk. På så sätt får jag svenska å, ä och ö utan att ändra tangentbordet i språkinställningarna och kan alternera mellan t.ex ö och ø
 
Toppen