Senaste nytt

København til Las Vegas: Lufthansa eller British Airways?

Andreaszan

Medlem
Hei,

Første innlegg på forumet, etter å ha lest masse interessante innlegg over lang tid. Takk til alle som har bidratt!

Så til frågan:

Skal fly CPH-LAS t/r i April-15, og funderer på BA via LAX (for å få oppleve F-kabinen i 380'n) eller via SFO med Lufthansa. Både ender opp på ca DKK 30 t/r og det er vel egentlig fantastiske priser??

Fløy BA's F-kabin i september LHR-LAS t/r, og fikk NF på vei ut og OF på veien hjem. NF var bra. Ikke himmelsk, men bra. OF hjem var triste saker. Når jeg googler Lufthansas F ser det faktisk utrolig bra ut, men forstår at de har endel maskiner med gammel inredning og blokkert 8 av 16 seter.

Er det noen her som kan "share som light" ang LH's maskin-park og inredning, og hva synes dere er best? BA's 380 t/r eller LH's 380 ut og 747 hjem?
 

Dr. Miles

Expert
Hej Andreaszan, välkommen till BusinessClass!

Vänligen undvik att använda förkortningar i rubriken i framtiden, det är inte tillåtet enligt forumregler.

Forumregler skrev:
Var tydlig

Vill du ha bra svar får du ställa klara frågor. Undvik alltså att döpa din nystartade diskussion till ”En fråga” utan istället ”Hur gör jag för att uppgradera med poäng på Lufthansa?”. Undvik också att använda förkortning i rubriken. T ex använd inte OSL utan skriv Oslo istället. Moderatorer kommer att ändra oklara titlar för att hjälpa både dig och andra medlemmar.

Svar till din fråga: Jag skulle också välja Lufthansa First class före British Airways First class.
 

pep

Medlem
Hei,

Første innlegg på forumet, ......for å få oppleve F-kabinen i 380'n) eller via SFO med Lufthansa. Både ender opp på ca DKK 30 t/r og det er vel egentlig fantastiske priser??
Jeg medgiver at denne pris er helt fantastisk! Jeg ville købe 10 biletter af begge flyselskaber for den pris. En almindelig economy er 150 gange dyrere...
 

Andreaszan

Medlem
Ops, et "k" forsvant visst der...men jeg har iallefall gjort slag i saken og bestilt med Lufthansa. Via SFO ut og IAH hjem så det ble A380 begge veier. Lufthansa får overlag høye karakterer på flatseats og Ba har jeg allerede prøvd.
 
A

Aurora

Guest
Er det noen her som kan "share som light" ang LH's maskin-park og inredning, og hva synes dere er best? BA's 380 t/r eller LH's 380 ut og 747 hjem?

lufthansa.com/de/en/First-Class-Product
"Would you like to find out before departure whether the latest Lufthansa First Class is available on the flight you have booked? With our enquiry service you can find this out very easily from as early as eight weeks before departure. Simply enter your flight number or your departure/destination airport here."

Mer info her: How to know whether your Lufthansa flight will feature the new first or business class cabins - One Mile at a Time
 
Toppen