Senaste nytt

Ny SAS kampanj, en miljon billiga resor, boka 20-28 oktober res 10 november - 30 september 2015

Gotlander

Medlem
Boka resor t.o.m. nästa sommar
Stanna upp en sekund. Vad drömmer du om för nästa resa? Snöklädda alptoppar, en välklippt golfgreen, varma sandstränder eller nya intryck i en spännande storstad?

Börja planera, för imorgon, måndag 20 oktober släpper vi massor av billiga resor. Resperioden är mellan 10 november 2014 och 30 september 2015, kom ihåg att boka senast 28 oktober.

Boka 20-28 oktober

Såg banners för kampanjen ute i tunnelbanan igår och fick mail nu på morgonen!
Blir nog en resa till Paris för egen del, vart ska ni? :D
 

Johanna

Medlem
Jag har tankar på att vänta till deras julkalender innan jag bokar. Men det beror på hur billiga biljetter de släpper imorgon.
 

etnoy

Medlem
Okej, det låter positivt. Jag tittar på en resa CPH-SFO mellan den 30 april och 9 maj, vi får se i morgon om den blir billig :)
 

ESSA

Medlem
Jag har tankar på att vänta till deras julkalender innan jag bokar. Men det beror på hur billiga biljetter de släpper imorgon.

Jag ser också fram emot julkalendern. Hoppas jag kan ha is i magen i morgon. Fast dyker det upp priser till Kina i stil med de de släppte i våras (1970:) så kommer jag inte tveka.
 

fly4fun

Medlem
Ojojoj, vilken kampanj. Oljepriset rasar, priserna rusar. Tror SAS att folk är dumma i huvudet eller?

sl5q8k.png
 
Toppen