Senaste nytt

Hur blir jag Eurobonus Guld enklast?

Homer

Medlem
Jag har förstått att man man når EBG på färre än 70,000 poäng om man huserar i Norge. Gäller detta även för flights? Kan man nå EBG snabbare på färre resor?

Anledningen för detta måste väl vara att Norge har förbjudit all form av poängsamlande. Därav funkar inte ICAkort, H&Mkort, eller dyrliga.

Fel, Trumf kort motsvarar t..ex ICA kort https://www.trumf.no/Spare-bonus/
Såvitt jag vet gäller förbudet bara inrikes flyg, f.ö. är det inte omöjligt att det tas bort 19 feb TravelNews
 

Johannes

Medlem
Jag är en av dessa som kämpar hårt att bli guld och jag blev medlem i augusti, jag kommer att bli Silver i April, händer det något med datumet då att jag nollställs och måste satsa på 40 flygningar april till april istället för augusti till augusti?

Sedan tycker jag inte att 40 leg är för lite, det är kämpigt för många som mig att få ihop det, man får kämpa lite men man är likt väl en trogen kund, de tär det samma med top floor på Scandic det är 45 nätter, man får kämpa lite, men det går. Öppnas det upp i Norge borde det nog på upp till 50 leg, annars är det bara att köpa WF sommarkort och hoppa runt i nordnorge.
 

Sakoz

Medlem
Jag passar denna gång. Jag har "egentligen" tid och möjlighet men samvetet tillåter inte riktigt, behöver ordna med lite annat.
 
Toppen