Senaste nytt

Fick erbjudande om uppgradering

Direktorn

Medlem
På ARN blev alla erbjudna uppgradering till business för 9 tkr när jag flög med Emirates till Dubai 4/8 När vi flög hem 11/8 fick jag ett mailerbjudande 2 dagar innan att uppgradera för 2500 AED. (Ca 5 tkr) skulle valt det sistnämnda om jag rest själv, eftersom det var en bra deal.
 

johhenrik

Medlem
2500 AED one-way? Det är väl inte speciellt bra deal? Om du köper en biljett i eco ena vägen och business andra mellan ARN-DXB så kostar ju det 11.000kr i billigaste bokningsklasser, så jag tycker inte uppgraderingspriset var jättebra direkt faktiskt, jämfört med om man köper det i förväg.
 
  • Gilla
Reactions: Alf

Direktorn

Medlem
4,6 tkr i ekonomi T/R betalade vi. Skulle blivit under 10 tkr totalt med uppgradering på hemvägen för mig. Tyckte det var lät bra men valde att sitta kvar med kollegorna i ekonomi.
 
9000SEK är deras vanliga pris för uppgradering på Arlanda mellan Eco - Biz.

Dom ger ofta dessa erbjudanden när dom är nära överbokning i Eco så det kan räcka att man bara är skywards medlem så kan man lyckas på en uppgradering gratis istället vid check in om man har tur :)
 
Dejligt at de giver mulighed for den slags opgraderinger, men 9000kr er da alt alt for dyrt for en så kort flyvning. Eller er det bare mig der er galt på den?
 
D

Deleted member 4971

Guest
9k för <6h låter inte alls som ett vidare bra pris rent spontant.
 
Toppen