Senaste nytt

Stockholm-Honolulu med 2 stopp i USA

palmen

Moderator
Tänkte se om experterna kunde komma upp med något bättre alternativ än det jag hittat själv.
Är en resa Stockholm-Honolulu med stopp i New York samt San Francisco eller Los Angeles, i vilken ordning stoppen görs var tydligen inte så noga, resan är med andra ord inte för mig.

  • Varifrån vill du börja din resa: Stockholm
  • Var är din destination: Honolulu
  • När vill/behöver du resa ut: 18 december +-1 dag
  • När vill/behöver du komma hem: 8 januari +2 dagar
  • Hur länge vill du vara borta: ca 20 dagar
  • Hur många personer som skall resa: 2 personer
  • I vilken kabinklass: Economy (om det inte finns business billigare)
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med: Spelar ingen roll så länge det inte är Norwegian
  • Vad är din budget: Så billigt som möjligt, dvs längre än det vi hittat för ca 13.000 kronor
  • Vad är det viktigaste för dig: Så lågt pris som möjligt
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen: New York samt Los Angeles eller San Francisco, krav på 2 extra stopp i USA.
Det jag hittat är med BA/AA för ca 13500 kronor samt med LH/United/AC för ca 12500 kronor per person (har bara sökt via LAX och inte via SFO). Ungefär samma priser som de själva hittat när de sökt på flygresor.se
Mina vänner bryr sig inte om poäng eller vilken typ av flygplan utan det ska vara så enkelt som möjligt utan massa onödiga mellanlandningar. Om det blir poäng till något frequent flyer program i slutändan är det väl en bonus men inget krav. Jag har inte kommit så långt att jag har packat på dom denna info än, men EuroBonus är väl det som skulle gälla då troligtvis.

arnhnl.JPG


arnhnl2.JPG
 

oermen

Medlem
United.com kan være god at søge den slags rejser på.

11427 SEK
 

Attachments

  • Screen Shot 2014-08-07 at 14.28.27.png
    Screen Shot 2014-08-07 at 14.28.27.png
    289,3 KB · Visningar: 283
Toppen