Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 25 oktober 2014

palmen

Moderator
Har fått det bekräftat med +1 för min del, "omedveten" resenär som jag fått till att signa upp för SAS Eurbonus nu i alla fall och resan är bokad i plus som sig bör fredag morgon till söndag kväll.
 

Flood

Medlem
Hmm, inte helt lätt och billigt för en Göteborgare att ta sig dit med *A om man inte vill ta ledigt fredag eller måndag.

Får bli övernattning på ditvägen i Stockholm eller Köpenhamn med SAS. Hem är det via Oslo (jättedyrt!) om man inte vill tillbringa en natt på Arlanda och sedan åka direkt från Landvetter till jobbet måndag morgon. :p

Lufthansa har lite bättre tider, men där blir det ju ofta sämre med poäng för pengarna...

Jaja, här skall sökas! Ett Kanske på mig, ni såg ju ut att ha haft det trevligt sist när jag sprang på Barcelona-resterna i Oslo! :)
 

David

Medlem
Hmm, inte helt lätt och billigt för en Göteborgare att ta sig dit med *A om man inte vill ta ledigt fredag eller måndag.

Har precis insett detsamma, inge kul. Jag får också sätta ett Kanske så länge.

Hittas något vettigt med SAS i Plus får denna ta prioritet över bastu-resan, EB-poäng står högre än TP just nu iaf.
 
Håller med David, EB-poäng står högre än TP just nu för min del också.

Det var ju dock väldigt lite flyg som ger SAS Plus som alternativ både lördag och söndag, vilket ju känns lite intressant. Även sista flygen på fredag har bara SAS Go?? Om man bortser från SAS Plus Full Flex hittar jag nu bara en flight (21.45) på söndagen med ett vanligt Plus-pris... hmm...?
 

telelina

Medlem
Håller med David, EB-poäng står högre än TP just nu för min del också.

Det var ju dock väldigt lite flyg som ger SAS Plus som alternativ både lördag och söndag, vilket ju känns lite intressant. Även sista flygen på fredag har bara SAS Go?? Om man bortser från SAS Plus Full Flex hittar jag nu bara en flight (21.45) på söndagen med ett vanligt Plus-pris... hmm...?

3008SEK är väl OK för BCN? Svårt att få superbilligt dit. Förra året betalade jag runt 3600SEK.
 
Toppen