Senaste nytt

Bästa stället för telefonmöte på Landvetter?

karho

Medlem
Hej, kommer att befinna mig på Landvetter i morgon torsdag eftermiddag/kväll och behöver medverka i ett web/telefonmöte 17-19 ungefär.

Är det någon som har något tips på vart man bäst kan hålla hus då? Ett starkt önskemål är wifi, även om jag i värsta fall kan koppla upp via 3G på mobilen. Kommer jag in i SAS guldloungen som inrikespassagerare? Öppen för alla förslag som caféer, tysta publika hörnor etc., har ingen större erfarenhet av Landvetter.

Jag är EBG och flyger inrikes från Landvetter mot Arlanda med SAS kl 19:15.
Tacksam för förslag!
 

MarcusC

Medlem
WiFi finns på hela flygplatsen (inomhus) gratis i tre timmar. (swedavia) . Normalt kommer du inte in utrikes. Så SAS loungen troligen ej nåbar. I Inrikes delen efter säkerhetskontrollen finns ett par "telefonstolar" (omslutande) där man borde kunna sitta i telemöte. Du har inte Diners kort. Malmö Avi loungen ligger i inrikeshallen före säkerhetskontroll och Diners ger access. Lycka till
 
Last edited:

karho

Medlem
Hej, jo jag har Diners. Är Malmö Aviation loungen att föredra då, framför telefonstolarna airside? Tack för svar.
 

karho

Medlem
Blir telefonstolarna, hade visst lagt ut Dinerskortet ur plånboken hemma.. Tack för hjälpen.
 

karho

Medlem
På flygplats utan Dinerskort? Det är lite som Bamse utan dunderhonung... ;)

:) Plånboken blir ju så jäkla tjock av alla dessa kort, och har helt gått över till amex för betalning. Så jag la ur Diners för några veckor sen, tänkte inte på loungerna då.. får tänka om!
 

Nemo

Medlem
:) Plånboken blir ju så jäkla tjock av alla dessa kort, och har helt gått över till amex för betalning. Så jag la ur Diners för några veckor sen, tänkte inte på loungerna då.. får tänka om!
OT: Jag kan rekommendera att dela upp plånboken i flera. Jag har en hemmaplånbok, en reseplånbok och en kundkortsplånbok. Efter ett tag med smärre justeringar har det blivit rätt smidigt. Något enstaka kort har jag dubblett av för att slippa flytta kort mellan plånböckerna.
 
Toppen