Senaste nytt

Erfarenheter av Hilton Aten?

Layzedad

Medlem
Jag har bokat en stay för points på Hilton Aten nu i helgen (flyger på SAS halvapoängpris från december) och tänkte höra om det är nån som har erfarenheter att dela med sig av. Såg att Ninjamasse hade blivit uppgraderad i en annan tråd men tänkte höra om det är fler som har bott där.
Läser man reviews på Tripadvisor verkar det som att dom har hutlösa priser på det mesta så det gör det ju extra intressant att höra om HHDiamond statusen ger nått. Även övriga tips på Aten är intressant...
 

EBGGOT

Medlem
Hotellet har ett bra läge men är inget speciellt. Jag blev uppgraderad till exucutive rum som Diamond. Priserna på hotellet är helt sjuka! Alltså vi snackar 8 euro för en liten vatten etc. Loungen är mkt trevlig och ha en grym utsikt. Bra frukost ...

Ett average hilton med andra ord!
 

Layzedad

Medlem
Hotellet har ett bra läge men är inget speciellt. Jag blev uppgraderad till exucutive rum som Diamond. Priserna på hotellet är helt sjuka! Alltså vi snackar 8 euro för en liten vatten etc. Loungen är mkt trevlig och ha en grym utsikt. Bra frukost ...

Ett average hilton med andra ord!

Tack för input. Hur var det med gym och pool var det gratis för Diamond?
 

ulagun

Medlem
Vårt rum hade glasdörr in till badrummet
Fru Ulagun var inte road.
Annars bra hotel, tråkigt på utsidan, fräscha rum med balkong och fin utsikt .Härligt med stor pool mitt i stan, men som sagt hiskeliga priser vid poolbaren
 
Toppen