Senaste nytt

"Jag har en kompis som är helt knäpp..."

MrPlow

Medlem
Satt och käkade sushi och överhör ett sällskap prata om en kompis som tydligen "var helt knäpp" och kan flyga fram och tillbaka bara för att få poäng...

Jag blev tvungen att berätta att vi inte alls är knäppa :)

Tydligen var det någon som jobbade på advokatbyrå som var knäpp. Ge dig till känna!
 

fcx

Medlem
Satt och käkade sushi och överhör ett sällskap prata om en kompis som tydligen "var helt knäpp" och kan flyga fram och tillbaka bara för att få poäng...

Jag blev tvungen att berätta att vi inte alls är knäppa :)

Tydligen var det någon som jobbade på advokatbyrå som var knäpp. Ge dig till känna!

Haha, vi har ju (minst) två flygande advokater här, så frågan är väl bara vem som avses :)
 

henrik l

Medlem
Anser för övrigt att det är betydligt intressantare att att diskutera medvetet resande över en middag, i jämförlse med vilken nyans av vitt man skall ha i det nyinköpta köket som man ändå inte hinner använda:cool:
 

011430121

Medlem
Satt och käkade sushi och överhör ett sällskap prata om en kompis som tydligen "var helt knäpp" och kan flyga fram och tillbaka bara för att få poäng...

Jag blev tvungen att berätta att vi inte alls är knäppa :)

Tydligen var det någon som jobbade på advokatbyrå som var knäpp. Ge dig till känna!
Sådan här borde anmälas till Diskriminerings ombudsmannen!
 

jsn

Medlem
De i min bekantskapskrets som (ännu) inte är medvetna brukar himla ungefär lika mycket när jag för MR på tal (Venedig med vändande kärra i mitt fall) som när en dagsresa till Galleries First "bara för att" kommer på tal ;)
 
Toppen