Senaste nytt

Uppgradera ditt Eurobonus Silver till Guld på två tur & returresor!

Någon tipsade mig om att SAS Eurobonus drar igång en kampanj inom kort där Silver medlemmar enkelt kan uppgradera till Guld bara genom att göra två tur & retur resor!

http://www.sas.se/goldrush

Erbjudandet gäller*

  1. Dig som är silvermedlem av SAS EuroBonus och har ett frekvent resande mellan Stockholm-Göteborg eller Malmö. Så här gör du som är SAS EuroBonus silvermedlem för att vara med i fajten om att nå guldstatus extra snabbt:

    Registrera ditt EuroBonusnummer här innan den 12 januari 2012 och var bland de 100 första som genomför två tur & returresor mellan Stockholm och Göteborg eller Malmö med Flex- eller Full Flex-biljett under perioden 12 januari - 12 februari 2012.
  2. Dig som är medlem i motsvarande lojalitetsprogram hos ett annat reseföretag och har motsvarighet till SAS EuroBonus guldkort hos detta reseföretag samt ett frekvent resande mellan Stockholm-Göteborg eller Malmö. Så här gör du för att vara med i fajten om att nå guldstatus extra snabbt:

    a.
    Skicka in en bild av din motsvarighet till SAS EuroBonus guldkort till stonz.internet@sas.se samt namn, gatuadress, postnummer, land, mobilnummer, e-postadress och födelsedatum (ÅÅÅÅ-MMM-DD ex 19661025)

    b.
    Bli medlem i SAS EuroBonus och registrera ditt EuroBonus-nummer här innan den 12 januari 2012 och var bland de 100 första som genomför två tur & returresor mellan Stockholm och Göteborg eller Malmö med Flex- eller Full Flex-biljett under perioden 12 januari - 12 februari 2012.

Guldrushen börjar nu.
De 100 snabbaste som uppfyller villkoren kommer få sina Guldkort i slutet på februari. Om du inte har fått besked då har du fortsatt möjlighet att nå Guldkort genom ett fortsatt frekvent resande med SAS. Varmt välkommen ombord igen.

Vänliga hälsningar
EuroBonus
 

JacobGBG

Medlem
Amen det var då själva f-n! Jag är EBS efter ett långsamt år. Denna promo ligger precis i den period då jag är på semester, kommer ju inte finnas några ej genomförda turer så sent som i Febrari kvar. :-(

Men men, tummen upp till SAS som kör en sån här generös promo. Liknar väldigt mycket Taste of Gold promon som Marriott brukar köra.
 

A380*G

Medlem
Beror på vad man jämför med, jag har Flying Blue Gold trots att jag inte flugit med Sky Team på 3 år :)

Du kan bli EBG utan att flyga SK.

Min poäng är att SK borde lägga energi på att förbättra EB för att göra programmet mer attraktivt och på så sätt öka resandet med SK och dess partner airlines.
 
Toppen