Senaste nytt

Saker som vi inte vet...

aminchini

Medlem
Saker som vi inte vet om...

Hej!

Det skulle vara roligt om Ni kunde dela med er era tips och trick, eller bara märkvärdiga saker när man åker med Star Alliance-bolag. Helst saker som kanske bara ni vet om och vill dela med Er till oss.
Är tacksam för alla möjliga svar! ;)
 
Last edited:

aminchini

Medlem
Det ryms inte i en tråd - det är ju vad hela syftet med Businessclass.se's forum är...

Skillnaden mellan denna tråd och de andra trådarna är att jag undrar om små tips som gör upplevelsen lite mer extra medans de andra trådarna mest syftar på hur man får extra poäng, hur man väljer platser och nyheter. Jag kanske var tydligt men det jag vill fråga är: Tipsa gärna om saker som gör resan lite extra och saker som bara ni vet och kanske inte andra.
Det skulle vara trevligt för oss andra veta lite "hemliga" eller "dolda" tips som bara vissa vet.
 
Last edited:

Senator

Moderator
Kan du själv bidra med ett tips så man förstår vad du är ute efter? Sedan håller jag nog med herr agehall till stor del.. En väldigt bred fråga och särskilt med tanke på nästan 30 flygbolag inom Star Alliance.
 

aminchini

Medlem
Vet inte om ni vet detta, men det är det här som är meningen. Alla ska ge små tips.
Ex. Mitt tips är: Åker du med Turkish +-2dagar till din födelsedag/bröllopsdag kan du beställa en tårta. (Ring Miles&Smiles supporten)

Bara för att det 30 st flygbolag betyder det inte att det inte är omöjligt :)
 
Last edited:

aminchini

Medlem
Jo, jag tog det som ett exempel. Eftersom jag inte är riktigt insatt i det här som ni är så är det nog därför jag startade denna tråd. Meningen var att jag ville få reda på små tips, inga komplicerade.
 
Last edited:
Toppen