Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Bidvest Premium Lounge i JNB er en 3djepartlounge af meget høj kvalitet. Har lige fået et bad og nyder det hele. Fik adgang med Diners Club Card. Store glasfacader, varirende og spændende indretning, masser af god mad. Champagne og 15 (femten!) forskellige ølmærker tilbydes. 2 friskpressede juicer af høj kvalitet. God mad: 6-7 varme snacks der tilsammen bliver en god frokost. Belægning kun ca 10%, ca 250 pladser.
 

Jonas C

Medlem
Rihanna Suite Lounge i Shannon. Vantar pa UA24 som ska ta mig till Newark. Kommer bli intressant att testa United BusinessFirst for forsta gangen.
 

Senator

Moderator
Thai Royal Silk Loungen runt D-gates. Ett tag sedan jag var här, den är fortfarande massive.

Försökt flörta mig ombord direktkärran till ARN i natt, men den är full och lite till sägs det. Skall bli kul dock att testa nya TG B777-300ER till Oslo.

Hänger här till ca midnatt lokal tid om någon är i närheten
 
Hälsningar från ett soligt MUC. Sitter i Senatorlougen med andra glaset rött innan flygning till GOT via CPH och får bort lite mail ur inkorgen.
 

pep

Medlem
Sheba Silver lounge i ADD: ingen højdespringer - en meget beskeden lounge som dog vinder ved de søde værtinder som samarbejder og informerer godt om flytider, etc. ET 801 til NBO var 4 (!) timer forsinket idag. Staff i loungen kom og hentede mig til en restaurant ved siden af hvor vi fik en god lunch som plaster på såret. ET lader til igen at have en del forsinkelser regionalt. Mit fly fra JNB til ADD igår (ET808) var også forsinket og lagde tilmed rutem om over Zanzibar, hvor der stod 100+ pax og ventede på os! Disse passagerer var allerede forsinket 5 timer fra et fly der ikke dukkede op....
 

Jonas C

Medlem
Lufthansa Senator Lounge Newark. Väntar på SK904 till Arlanda. Dags att testa världens mest exklusiva och fantastiska Business Class produkt, nämligen SAS. Höjden av exklusivitet! En produkt som jag aldrig trott att jag skulle få uppleva då jag ej är med i EuroBonus och aldrig flyger SAS på long haul. Förväntningarna är på topp!

[ironi]
 

Najk

Medlem
Lufthansa Senator Lounge Newark. Väntar på SK904 till Arlanda. Dags att testa världens mest exklusiva och fantastiska Business Class produkt, nämligen SAS. Höjden av exklusivitet! En produkt som jag aldrig trott att jag skulle få uppleva då jag ej är med i EuroBonus och aldrig flyger SAS på long haul. Förväntningarna är på topp!

[ironi]
Ngn kommer snart bli besviken :)
Hoppas det är en bra crew som tar väl hand om dig och att du får en trevlig resa!
 

SFC

Medlem
Lufthansa Senator Lounge Newark. Väntar på SK904 till Arlanda. Dags att testa världens mest exklusiva och fantastiska Business Class produkt, nämligen SAS. Höjden av exklusivitet! En produkt som jag aldrig trott att jag skulle få uppleva då jag ej är med i EuroBonus och aldrig flyger SAS på long haul. Förväntningarna är på topp!

[ironi]

Det finns säkert ett antal frivilliga längre bak i bussen som kan tänkas byta med dig, om det skulle vara så att det blir för mycket överdåd och frosseri!

Skämt åsido, så genomusel som du verkar förvänta dig är faktiskt inte produkten, enligt mig iaf. Ska bli intressant att höra dina synpunkter, reserapport kommer misstänker jag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen