Senaste nytt

Någon bra deal på Hilton i USA just nu?

freno

Medlem
Finns det någon bra deal på hilton hotell i usa just nu? Ska bo i new york och columbus i juni.
Eller är det bättre att vänta några månader på att boka?
 
Jeg har haft glæde af denne tråd på flyertalk med forskellige promo codes. Brug et øjeblik på at kigge de sidste 2-4 sider igennem, så burde der være noget som kan bruges!
 

agehall

Medlem
Kika även på Hilton Penn Station och Hampton Inn i New Jersy. Dessa kan vara riktigt mycket billigare än att bo på Manhattan och det är superenkelt att åka PATH in till Ground Zero eller Penn Station.
 

freno

Medlem
du tror inte att priserna går ner lite närmare? har bokat ett hotell nu med easy cancelation, så hoppas på någon advance rate, men det kanske är kört. Det är väl för många som vill bo där...
 

Svenska73

Medlem
Om det inte måste vara Hilton så tycker jag hotell i NYC är prisvärda just nu. Bor på The New York Palace för 276 USD per natt i mars. Sedan tipsade någon på BC.se om Hotel Tonight som jag har kollat lite på för att se priser, där kan bo på The New York Palace för runt 1300 SEK per natt. Men om det är Hilton som gäller så brukade jag gå in på Hilton.com (när jag fortfarande hade mitt Guld kort:)) utan att vara inloggad via ip proxy, ibland gick det att få bättre rates via en Amerikansk server men inte alltid. Hoppas du får en trevlig tur till NYC och det är klart du ska bo på Manhattan:)
 
Toppen