Senaste nytt

Vilka OneWorld flygbolag har du flugit?

Vilka OneWorld flygbolag har du flygit?


  • Total voters
    39

Jacob

Medlem
Här finns det fortfarande lite att jobba på... :D

Kan dock nämna att jag tyckte LAN hade en väldigt trevlig business produkt.
 

Magino

Medlem
Endast haft äran att flyga med en tredje del av dessa bolag, men detta är ju helt klart min favorit alliance.

Åker nästan uteslutande i whY och mitt favorit bolag är helt klart Qantas. De gånger jag har rest med dem har cabinen varit ren och modern, personalen alltid trevlig och gjort det där lilla extra för en. På en resa hem från australien hade de bara kvar fisk under middagen och jag sa att jag klarade mig utan huvudrätten. Då gav hon mig fiskrätten i alla fall och sa att jag måste få i mig något och bad mig snällt att försöka äta lite av tillbehören (kanske ska tillägga att jag var 18 och såg ung ut för min ålder). Efter att hon serverat alla andra i ekonomi kom hon fram med ett leende och gav mig en porslinstallrik med en köttbit, sparris och sås. Något hon absolut inte hade behövt göra, men riktigt gott var det, troligen det bästa jag blivit serverad i ekonomi. Sedan dricker jag varken kaffe eller te, så jag gillar verkligen att Qantas serverar varm chocklad med minimarshmallows innan det är dags att sova.
 

Dr. Miles

Expert
Var tog Dragonair vägen? ;)

Min favorit är nog CathayPacific och LAN.
De vet exakt om hur man ska ta hand om deras premium resenärer.
 

Gnopps

Medlem
Jag har flugit AA flera gånger men endast som DL-kodade flyg och fått poängen till mitt Skyteam-konto.
 
Toppen