Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2014?

Thornado

Medlem
Hur håller ni koll på vad er aktuella spend på AmEx är?
Har surfat runt på mina sidor hos AmEx ett bra tag nu, och lyckas inte hitta detta på något enkelt sätt.
Givetvis går det ju att gå igenom kontoutdragen för varje månad och summera manuellt, men finns det något lättare sätt (dvs, går det att hitta någonstans där det står "Aktuell spend för 2014: XYZ kr"?
 

EBGGOT

Medlem
Hur håller ni koll på vad er aktuella spend på AmEx är?
Har surfat runt på mina sidor hos AmEx ett bra tag nu, och lyckas inte hitta detta på något enkelt sätt.
Givetvis går det ju att gå igenom kontoutdragen för varje månad och summera manuellt, men finns det något lättare sätt (dvs, går det att hitta någonstans där det står "Aktuell spend för 2014: XYZ kr"?

Klicka på "EuroBonus-poäng för överföring till ditt EuroBonus-konto"

Därefter ser du ditt saldo på höger sidan!
 

agehall

Medlem
Om BA fortsätter strula med AmEx så lär det ta lite längre tid än förra året. Men annars siktar jag på mars/april. Får väl uppdatera denna post med faktiskt datum när det skett. I år ska jag dock ha ut en BA-voucher också och det har nästan lite högre prio, så vi får se hur det blir.
 

palmen

Moderator
För egen del blir det nog i bästa fall på nyårsafton även i år :)
Har dock inga högre förhoppnings just nu om att uppnå gränsen
 

Storsteffe

Medlem
Aldrig, helt enkelt för att det inte går att boka nått vettigt med den för mig iaf. 2 sista åren har det i panik blitt en Paris resa och en eco till New York, ingen av resorna till mig själv...
 
Hm, om jag lade över alla mina utgifter från mitt platinum till mitt SAS-kort borde det ta 2-3 månader. Problemet är att jag är så förbannat lat. Jag borde faktiskt styra upp det här i år. Dags att stoppa ner det i plånboken till att börja med! :D
 

Najk

Medlem
Jag ska försöka hålla inne till hösten för att ha bra möjligheter att kunna boka något kul till sommaren 2015.
 

sodaboy

Medlem
Aldrig, helt enkelt för att det inte går att boka nått vettigt med den för mig iaf. 2 sista åren har det i panik blitt en Paris resa och en eco till New York, ingen av resorna till mig själv...
Håller med dig. En 2-4-1 brann inne förra året, har en som brinner i maj i år om jag inte hittar nåt vettigt. SAS-AMEX ligger o samlar damm hos mig.
 
Toppen