Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

David

Medlem
I BusinessClass.se Loungen har vi det trevligt och avslappnat. Passa på att skriva ett inlägg varje gång du passerar en lounge någonstans i världen så vi andra får höra vart du är på väg - alltid spännande!
 

David

Medlem
Klockan är redan 7:30 in i 2014 och det är dags för årets första loungebesök. Hälsningar från Air New Zealand Koru club Lounge i Auckland. Det blir en minifrukost här innan frukost nr 2 på väg till Sydney.

Gott nytt år!
 
Last edited:

David

Medlem
Hälsningar från Qantas Club på Sydney Domestic. Har inte alls koll på Qantasloungerna men den som heter Business lounge var hursomhelst stängd så det vara bara att gå hit.

Stor lounge med diverse varma och kalla drycker, pannkaksmaskin, smörgåsgrillar samt soppa. Stor mängd appledatorer och utsikt över några av Qantas hangarer. Här skall jag nog överleva 2,5 timme innan boarding.
 

Jonas C

Medlem
Äter frukost i CPH Apartment Lounge i väntan på KL1128 till Amsterdam. Mitt första besök i denna lounge, och jag måste helt klart säga att den var trevligare än väntat. Fin utsikt över plattan och sköna fåtöljer.
 

Malu

Medlem
Årets första loggning på BC Meeting Point i SAS-loungen på Arlanda. Det är VÄLDIGT lugnt här. Lite som dagen efter kvällen före. Och det stämmer väl ungefär. En timme kvar till boarding på ARN-FRA med LH, så det hinner kanske dyka upp någon mer med BC-tagg...
 

Dr. Miles

Expert
Min årets första loungebesök är på THAI Royal Silk lounge på C-piren i Bangkok.
Nu har det blivit mycket mindre folk och lugnare i loungen när de flesta flighter till Europa/Norra Asien har avgått.
 

mry

Medlem
Årets första besök i SAS GULD loungen på kastrup. Var först i gästboken i år, trots att pennan var borta....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen