Senaste nytt

Hela paletten med Turkish Airlines

Tockstew

Medlem
Hej!

God fortsättning!

Turkish vill visst visa hela sin flotta på linjen Arlanda-Istanbul-Bangkok :) Flygplanstyperna varierar verkligen. Det är 737-800, 320, 321, 737-900 till Istanbul och 330-300, 340-300, 77W till Bangkok. Oklarare än någonsin med andra ord..... Hoppas vi får vad som utlovats för vår Bangkoktur, dvs 321 och 330-300.

Någon som vet när det är tänkt att stabiliseras?

Tock
 

Vaniljvodka

Medlem
Jan/feb. enligt svenske marknadschefen. Men det är högst osäkert om man kan lita på det känns det som. Var ju lovad A321 och A333/B777 på den sträckan i november, men fick ändå B738 och A340 på alla fyra avgångar. Bara blockade mittsäten och angle lie-flat.
 

Aerophobia

Medlem
Jan/feb. enligt svenske marknadschefen. Men det är högst osäkert om man kan lita på det känns det som. Var ju lovad A321 och A333/B777 på den sträckan i november, men fick ändå B738 och A340 på alla fyra avgångar. Bara blockade mittsäten och angle lie-flat.

Jag åker i april och ringde ner till Istanbul i dag och lyckades haffa 2A på nedvägen, vilket enligt info ska vara 9W:s 777:a. Måtte turkarna inte köra equipment change. Jag vill verkligen sitta i min egen lilla första klass-skrubb. (I-landsproblem?)
 

David

Medlem
Kan mycket väl varit den jag såg gå ner på vägen hem från jobbet... Kunde inte utläsa texten på håll dock.
 
Toppen