Senaste nytt

Free Business Class Upgrades, everytime

jth

Medlem
Tycker det är ganska kul när han poängterar det (för oss redan) självklara i början : "You have to fly a lot". Jag kan verkligen känna besvikelsen hos alla som börjat titta på videon och tror att de ska få allt för ingenting :)
Sen kan man ju fråga hur hur exklusivt och häftigt det är att pendla NYC-LA i domestic F, egentligen...

För övrigt en riktigt skön video och bra fotat och redigerat. "I chose American - mainly because they have the best name , Ameeericcaaaan" :p

Förresten, det var väl en Challenger 604 i slutet där. Den har man åkt :)
 
Last edited:

Jonas C

Medlem
Vad hände med "Free Business Class Upgrades, everytime" när han åker ECO till Afrika? :(

Då använder han sina System Wide Upgrades ;)

Man får 8 stycken per år som EXP, så reser man utanför Nordamerika en gång i kvartalet på betald Economy biljett så klarar man sig gott på dessa.
 

nota bene

Medlem
Efter lite AA-flygningar (inkl domestic F) denna vecka (och mer de kommande) måste jag säga att servicen ombord är bra, hårdvaran bra och de kan prissätta sina flighter så att man inte behöver tveka vilken kabinklass det blir... Ekonomi med security och check-in lines (utan status) ser ut att vara ett totalt helvete oavsett vilken amerikansk flygplats (av de större) jag satt min fot på. Däremot fungerar business/first check-in och security helt ok från t.ex. JFK, BOS, MIA, MCO. Det är dock att rekommendera att alltid vara på flygplatsen en timme innan i USA då det brukar bli kö någonstans, eller att man får en gate som tar 20 min att gå till.
 
Toppen