Senaste nytt

SAS Eurobonus till Male/Maldiverna

fly4fun

Medlem
Jag sitter på en massa Eurobonus poäng och behöver få tips hur jag kan flyga ner till Maldiverna för dessa poäng. Gärna business.
 

Dr. Miles

Expert
Teoretiskt kan man flyga ARN-(någonstans i Europa, t ex CPH)-SIN-MLE(Male, Maldiverna). Eller ARN-BKK-SIN-MLE.
 

Dr. Miles

Expert
SQ släpper Business class award seat bara på AMS-SIN, CPH-SIN och SQ025 på FRA-SIN i deras Europalinje.
TGs Business class award seat på ARN-BKK, CPH-BKK är ganska svårt att hitta. Fast ofta släpper de dem när avgångsdatum närmar sig.
 

JacobGBG

Medlem
Maldiverna är en av de absolut svåraste awardbiljetter som finns att få. Alternativet vore att ha en award till Singapore och därifrån flyga separat på betald biljett till Male.
 

agehall

Medlem
DXB är väl enkelt, även om SK slutat flyga CPH-DXB. Sist flög jag ARN-FRA-DXB. Till Doha vet jag inte, men varför inte flyga till DXB och sedan ta en sido-tripp till Doha med något lokalt bolag. Det är inte superdyrt att flyga fram och tillbaka mellan DXB-DOH.
 

fly4fun

Medlem
Hur hittar/bokar man biljetter till DXB då? Går ej att välja DXB i SAS Eurobonus bokning? Går det inte flyga med Austrian till Male då?
 
Toppen