Senaste nytt

SAS EuroBonus MasterCard med SAS EuroBonus Diners Club

kexxcream

Medlem
Fick precis detta mail från SAS:

----
Upptäck en ovanligt lyckad kombination!

Genom att komplettera ditt SAS EuroBonus World MasterCard® med SAS EuroBonus Diners Club kan du samla ännu fler Extrapoäng på alla dina köp – oavsett om du handlar mjölk, kläder eller en ny soffa. Med dubbla kort blir du dessutom belönad med förmåner och erbjudanden!

Du betalar ingen avgift första året (värde 525 kr)
Därefter bjuder vi på årsavgiften för ditt SAS EuroBonus World MasterCard (värde 395 kr/år) så länge du är medlem i Diners Club – du får alltså två kort till priset av ett.

Ansök före 15 oktober 2013 och gör ett köp inom 30 dagar så tjänar du 6 000 Extrapoäng.
----

Vad anser ni om denna deal? Är snart på väg att bli guldmedlem när jag har gjort mina två SAS+ och då får man väl Diners Club gratis?
 

jumbooze

Medlem
Som guld klipper jag till och ser om jag får ny 6k då jag fick det för något år sedan.

Hmm, ska kolla hur länge sedan det är:
Extrapoängen sätts in på ditt EuroBonus-konto senast två månader efter ditt köp. För att få poängen måste du fortfarande vara SAS EuroBonus Diners Club-medlem. Erbjudandet gäller för dig som inte haft kortet de senaste två åren.
 

andy.c

Medlem
Var den här dealen en engångsgrej eller är det ett stående erbjudande att årsavgiften på MC är gratis när man har ett DC?
 

miramax

Medlem
Var den här dealen en engångsgrej eller är det ett stående erbjudande att årsavgiften på MC är gratis när man har ett DC?

Man ska ha mastercardet gratis om man har diners. Om de drar årsavift för dig så kontakta kundtjänst så tar de bort den!
 
Toppen