Senaste nytt

Nordic Choice 1560 gratispoäng - tack, men nej tack

erc

Medlem
Idag trillade det in ett mail där jag ombeds utvärdera min vistelse på Quality Hotel & Resort i Hafjell, Norge. Säkert ett trevligt hotell, men jag är bestämt säker på att jag sov hemma i sängen i natt - inte några mil norr om Lillehammer.

Loggade nyfiket in på nordicchoicehotels.com och noterade att jag också fått 1560BP (780BP x 2, två rum har jag tydligen bott i också).

Så - jag fick mig 1560BP helt gratis. Men också ett mail och ett poängkontoutdrag på att jag bott en natt på hotell. Mystiska hotellnätter kan ju vara en nagel i ögat på vilken bättre hälft som helst...

Några fler som också fått poäng felaktigt?
 
Idag trillade det in ett mail där jag ombeds utvärdera min vistelse på Quality Hotel & Resort i Hafjell, Norge. Säkert ett trevligt hotell, men jag är bestämt säker på att jag sov hemma i sängen i natt - inte några mil norr om Lillehammer.

Loggade nyfiket in på nordicchoicehotels.com och noterade att jag också fått 1560BP (780BP x 2, två rum har jag tydligen bott i också).

Så - jag fick mig 1560BP helt gratis. Men också ett mail och ett poängkontoutdrag på att jag bott en natt på hotell. Mystiska hotellnätter kan ju vara en nagel i ögat på vilken bättre hälft som helst...

Några fler som också fått poäng felaktigt?

Fick faktiskt två stays felektigt krediterade till Goldpoints Plus för ett par år sedan, ännu längre tillbaka en felaktig stay krediterad till A-Club, så visst kan det hända! Antar att fel (mitt) nummer lagts in i dessa fall, har inget jättevanligt namn direkt.
 

Johan_G

Medlem
Idag trillade det in ett mail där jag ombeds utvärdera min vistelse på Quality Hotel & Resort i Hafjell, Norge. Säkert ett trevligt hotell, men jag är bestämt säker på att jag sov hemma i sängen i natt - inte några mil norr om Lillehammer.

Loggade nyfiket in på nordicchoicehotels.com och noterade att jag också fått 1560BP (780BP x 2, två rum har jag tydligen bott i också).

Så - jag fick mig 1560BP helt gratis. Men också ett mail och ett poängkontoutdrag på att jag bott en natt på hotell. Mystiska hotellnätter kan ju vara en nagel i ögat på vilken bättre hälft som helst...

Några fler som också fått poäng felaktigt?

Nej aldrig fått poäng felaktigt men däremot bott på poäng utan att poängen dragits. Min bättre hälft har dock inget intresse av mina poängsaldon (inte av sina egna heller för den delen) så lite extra poäng på mitt konto hade bara tagits emot tacksamt :)
 

erc

Medlem
Nope, inget jättevanligt namn precis.

Fick ett ursäktande svar där de meddelade att poängen kommer tilldelas sin rättmätiga ägare istället. Så. Det bidde inte ens en tumme för mig. :)
 
Toppen